Jump to content

MichuZ

Member
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Other groups

Early Access

MichuZ last won the day on May 25 2023

MichuZ had the most liked content!

Reputation

27 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No to wszystko dobrze robisz, także tu problemu nie ma. Tak jak mówię, moim zdaniem to nic innego jak tylko parcie na mikrofon w Simrailu 🙂
  2. Nie ma. Ludzie pytają w SImrailu, bo chcą mieć frajdę z rozmowy. W realu, jak pociąg mijał tarcze i niby miał być S1 to wtedy się zdarza, że zapytają w kontekście czy mają hamować dalej.
  3. Potwierdzam, ostatnie czyściłem Idzikowice gdzie były wszystkie tory zajęte łącznie z toramami szlakowymi. Myślałem, że ktoś jaja sobie robił, ale dopiero koledzy mnie uświadomili, że tylko bot tam siedział. Także AI też bywa złośliwe 😄
  4. Panowie, mały offtop, ale no musiałem napisać, bo tak czytam to forum od kilku miesięcy i to jest niesamowite... Zamiast czerpać radość z grania (tak, to jest dalej gra, czy komuś się podoba czy nie) to się kłócicie o literki w rozkładzie (mniejsza o to kto ma rację). Na prawdę nie da się jechać pociągiem z "wymyślonym" skrótem? Zrozumiałbym, że można się wkurzać, że nie można się dobić do Katowic i innych chwytliwych miejscówek... ale o numery składów? Szkoda zdrowia, Panowie...
  5. Ja uważam, że ogarnianie bałaganu jest akurat najlepszym wyzwaniem jakie można zastać na dyżurce, oczywiście o ile jest to fizycznie realizowalne. Osobiście to mógłbym doprowadzić to do ładu i oddać komuś 😉
  6. It is a big disadvantage of this game. I.e. there are (max) 8 PL servers what means that there can play only 8 people at once... for 40 mln population country.
  7. Celowe czy nie, ja tam lubię takie sytuacje jak wchodzą na nastawnię. Sporym wyzwaniem jest potem rozładowanie tego, także dla mnie to nie problem, a wręcz bardzo ciekawa służba.
  8. Ja się również zgadzam z autorem, po powrocie z pracy praktycznie nie ma szansy znaleźć serwer gdzie byliby "żywi" maszyniści i dostępne ciekawe posterunki. Co do wspomnianego tricku na zajęcie nastawni osobiście go nie znam, ale byłem pewien, że coś takiego musi być, bo nawet po restarcie nie ma szansy, żeby wbić choćby na wspomnianą SG. Po 2 miesiącach takiej zabawy, a może coś się uda itd, generalnie powoli przesiadam się na inne gry po prostu. Oczywiście to nie rozwiązanie problemu, ale podobnie jak autor nie mam pomysły już na osoby siedzące godzinami na tej samej pozycji. Myślę, że z czasem sam biznes pokaże kto miał rację.
  9. Ja to jestem ciekaw, jak Wy chcecie żeby realnie wyglądało to szarpnięcie w grze? 10 lat jeździłem EN57 i no wydaje mi się, że to trzeba po prostu poczuć... chocby jak Ci głowa odskakuje. Jak to zrobić w grze? Wskazówka prędkościomierza ma nagle skoczyć z 0 do 5 km/h czy obraz "zaklatkować? Rozumiem gdybyśmy mówili o symulatorze spiętym ze stanowiskiem z siłownikami itd itp. Ale przeciętny randomowy PC z monitorem?
  10. Ja osobiście jednak bym głosował za shiftem. Spacje też szybko znajduję gdy musze zbić czuwak 🙂. Może dajmy po prostu w ustawieniach opcje wyboru obsługi hamowania nagłego czy to ma być jak obecnie czy przez shifta i wtedy obie grupy userów będą zadowolone 🙂 .
  11. Ja myślę, że kwestia nauki to jedno, a "łatwość" klikania to drugie. Ja finalnie nauczyłem się jeździć EN76/EN96 i rozumiem, że czas jaki mija zanim ustawi się siłe hamowania pewnie odpowiada temu w rzeczywistości i to jest ok. Natomiast zgodzę się z autorem i w tym wypadku to nie ma nic wspólnego z realizmem, że gdy palec zadrży na klawiszu "-" to mamy od razu hamowanie nagłe. Moim zdaniem nie tak to powinno być zaimplementowane. Gdybym miał taki prawdziwy zadajniku w domu to spoko, przez przypadek na pewno nie pociągnę do końca, ale mam niestety tylko jeden klawisz na klawiaturze 🙂
  12. Również mam takie zdanie, najbardziej chyba obecnie oblegana stacja, a tak na prawdę nic się na niej nie dzieje i chyba ciężko, aby się coś wydarzyło bez symulowania specjalnych warunków. Natomiast nie do końca zgadzam się, że Plichowice/Olszamowice to też ciekawe posterunki. Pewnie masz rację, że coś się tam może dziać ciekawego, ale nie każdy może poświęcić 4h dziennie na granie, bo może akurat coś się wydarzy w tym czasie, ale... skakania po posterunkach nie uznaję tak czy inaczej. Natomiast czytając to forum od dłuższego czasu mam obserwację (może błędną), że jednak coś sie musi/będzie musiało zmienić, bo coraz częściej pojawią się słowo "nuda" w tym czy innym kontekście. Za mało pociągów, rolowany rozkład jazdy, słabe posterunki itd. I faktycznie dodawanie moim zdaniem posterunków "przelotowych" nie ma za dużego sensu, nikt tam nie chce siedzieć, a te ciekawsze stacje są oblegane w związku z czym ciężko zagrać tak jakby się chciało. To moim zdaniem jest wyzwanie dla twórców... utrzymywanie ciekawości rozgrywki w przyszłości.
  13. Tak masz rację, również jako dyżurny miałem mnóstwo sytuacji gdzie wjazd już dawno podałem, mechanik jeszcze ma 3-4 odcinki SBLki do mnie, a już woła czy będzie wjazd. Smutek po obu stronach. Co do częstego informowania to nie wiem, może zależy od regionu. Przez 5 lat nasłuchu radia kolejowego w Trójmieście i okolicach praktycznie się z tym nie spotkałem poza jakimiś specyficznymi sytuacjami. Podobnie okolice Radomia. Ale może miałem "szczęście".
  14. A nadużywanie jest ogromne moim zdaniem. Ostatnio na każdej dyżurce słyszę wjazd podany, wyjazd podany... jeszcze rozumiem, gdyby wcześniej był S1 i wjazd został podany, ja jestem za tarczą to już wiem, że nie musze hamować. Ale widzę zielone, często jestem pod prawie semaforem i "wjazd podany". Stoją w peronach "wyjazd podany". No nie wiem, żarówki pokradli na tym Śląsku czy co;)
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy