Jump to content

Cooleyorz

Member
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Cooleyorz last won the day on February 4 2023

Cooleyorz had the most liked content!

Reputation

26 Excellent

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeżeli uważasz to za nieprawidłowość to należy to również uwzględnić.
  2. Nie powinno się używać hamowania ED na odcinku jazdy bezprądowej, jeżeli jest włączona rekuperacja. Wystarczy z reguły ustawić zadajnik jazdy i hamowania w pozycji 0, żeby nie pobierać prądu na cele trakcyjne.
  3. Minusowe punkty to bzdura, bo opóźnienie nie musi być z winy maszynisty. Jak na mój gust za opóźnienie nie powinno być w ogóle punktów, jedynie za przyjazd przed planem.
  4. A czy odwzorowujemy Olkusz sprzed wojny? Tego porównania też kompletnie nie rozumiem. Pamiętam, że np w Trainz dało się ustawić dla peronów współczynniki co do ilości pasażerów, zależne dodatkowo od pory dnia. Tutaj możnaby się pokusić o podobne rozwiązanie i oszacować potoki pasażerów na podstawie chociażby dostępnych cabview. No i wciąż pozostaje kwestia peronów LHS. Nie kursują tam żadne pociągi pasażerskie (oprócz humanitarnych z roku 2022).
  5. Testowane dzisiaj na multi, nadal mam problem z brakiem "fali". Steruję zaworem za pomocą klawiatury.
  6. Muszę przyznać rację, że od dawna GTB już jest w rozkładach.
  7. U mnie sprawa wygląda tak samo, mam domyślne ustawienia graficzne.
  8. Na przyszłość wskazówki do zaimplementowania: - zasilanie zewnętrzne przy wyłączonej przetwornicy spowoduje wyłączenie napięcia 110V na lokomotywie, z załączonej baterii zasilane będzie tylko oświetlenie -zasilanie zewnętrzne przy pracującej przetwornicy nie spowoduje zaniku 110V na lokomotywie tak długo, jak przetwornica pracuje (podobnie jak przy wyłączeniu baterii przy pracującej przetwornicy). Bateria nie będzie ładowana i będzie obciążona obwodami oświetleniowymi -w momencie przełączania dźwigni zasilania może nastąpić przeskok iskry, gdy amperomierz baterii wskazuje przepływ prądu
  9. Punkt kontrolny nazywa się Dąbrowa Górnicza Ząbkowice "GTB" zamiast "DZB". Kolejny punkt zawiera w nazwie poprawny skrót "DZA".
  10. Rozkład jazdy powinien zawierać więcej użytecznych informacji, poza nazwą punktu kontrolnego i godziną przejazdu. Takim minimum byłyby jak dla mnie: Rodzaj blokady liniowej na szlaku Obowiązujący kanał radiołączności Kilometraż punktu kontrolnego Zmiany numeru pociągu (parzysty/nieparzysty) Jako, że jest to realistyczny symulator kolei, to wnosiłbym koniecznie o dodanie również autentycznych Służbowych Rozkładów Jazdy Pociągu, WOS i wydruku R307 (np do wglądu pod jakimś klawiszem). Takie dokumenty dla uproszczenia mogłyby samoczynnie przewijać się do aktualnej pozycji pociągu na szlaku.
      • 9
      • I agree
  11. Dokładnie tak, czuwak i SHP się nie wzbudzają (albo są w trybie samokasowania). Sens istnienia tego przełącznika to umożliwienie przeciągania lokomotywy z załączoną baterią, bez konieczności odcinania czuwaka i SHP na ramie pneumatycznej.
  12. Końcowy punkt rozkładu jazdy w scenariuszu z ET26 to Staszic (ogałęźny), tymczasem scenariusz kończy się na kopalni.
  13. Jeżeli nie jest obsługiwany, to nie powinno dać się go przełączyć.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy