Jump to content

abuszko

Member
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

18 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Byłem około rok temu na jednym z LCS, gdzie zamontowane są urządzenia komputerowe firmy Elester. Każdej próbie zablokowania bloku początkowego towarzyszył dźwięk informujący dyżurnego, że sąsiednia stacja planuje wyprawić pociąg.
  2. Obecnie, pełniąc dyżur na stacjach z blokadą półsamoczynną, konieczne jest optyczne kontrolowanie strzałek, aby uniknąć opóźnień pociągów. Jest to szczególnie problematyczne przy dużym natężeniu ruchu. Rozwiązaniem tego problemu mogłoby być wprowadzenie sygnałów dźwiękowych, które, podobnie jak w rzeczywistości na nastawniach, informowałyby o stanach bloków. Dzięki temu możliwa byłaby natychmiastowa reakcja, co usprawniłoby pracę dyżurnych.
  3. Sugeruje poprawić końcowy etap hamowania w elfie, który byłby uzależniony od mocny hamowania zadanej nastawnikiem. Obecnie hamując elfem przy mocy od 1-65% pociąg pod koniec napełnia przewód powietrzem ok. 2,5 bara co powoduje szarpnięcie przy każdym zatrzymaniu. W rzeczywistości maszynista sam może zdecydować o mocy hamowania do końca unikając mocnych szarpnięć.
  4. Podczas jazdy pociągiem typu ed250 z prędkością ok 160 km/h zauważyłem że przy manipulatorze znikają białe kropki stanowiące piktogramy, które pomagają wybrać oświetlenie.
  5. Aktualne przejmując traxxa jadącego z pociągiem pasażerskim ma on ustawiony hamulec w pozycji G (towarowy) zamiast P co jest sprzeczne z rozkładem jazdy dostępnym na stronie: https://simrail.express/ przez co samemu trzeba przestawić go na właściwą pozycję.
  6. Chodziło mi tylko i wyłącznie o dźwignie która była w nienaturalnym miejscu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy