Jump to content

pomperek

Member
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Early Access

Reputation

8 Neutral

Recent Profile Visitors

337 profile views
  1. Takie coś to tylko na trasie Wolsztyn - Poznań przez Buk. Ewentualnie, ale tylko w drodze wyjątku i to przy pełnym obłożeniu na trasie Chabówka- Limanowa. Inaczej nie ma opcji. I to tylko obu wypadkach po jednym kursie rocznie. Rocznie.
  2. Będziesz machał łapką do dróżników a oni wystąpią o list gratulacyjny dla ciebie. :-)))
  3. Od maja zmieniają się zasady użycia sygnału Rp-1. Rozumiem, że Generalna Dyrekcja SR podejmie stosowne działania w tym zakresie. Pozdrawiam.
  4. To prawda. System do przebudowy. Notoryczne błędy powinny skutkować ograniczeniem dostępu do lepszych. Coś na zasadzie punktów karnych. Kasują się po jakimś czasie nienagannej służby. W grach symulacyjnych gdzie jednocześnie jest iluś online zawsze znajdzie się jakaś wsza która psuje ludziom zabawę. Wydaje im się, że grają sami. Chyba najlepszy system dyscyplinowania zauważyłem w Counter Strike. Głosowanie i jełop wypada i niech sobie szuka wrażeń gdzie indziej.
  5. Czas prawidłowego funkcjonowania na posterunku mógłby być jakoś punktowany. Póki co to doświadczenie nabywane na łatwiejszych posterunkach sukcesywnie otwiera drogę do trudniejszych lokalizacji. I to chyba wystarczy. Moim skromnym zdaniem robienie bałaganu na szlakach powinno skutkować degradacją na posterunki niższej rangi. Generalna Dyrekcja SR chyba nie chce zauważyć tego problemu. Walka o kasę za nowe DLC to chyba nie jest szczyt ambicji. Usuwanie notorycznych dywersantów pozwoli zachować ilostan użytkowników. To ma być przyjemność a nie szarpanie sobie nerwów i użeranie się z jełopami. Błędy popełniają wszyscy. Nie ma nieomylnych. Ale notor powinien być piętnowany.
  6. Nie wiem czy się zgodzicie ze mną. Uważam, że wprowadzenie dziewiątki wniesie do gry sporo. Zakładając jej prędkość przelotową po CMK do 160 km/h stanie się wyzwaniem dla dyżurnych na CMK. Zwłaszcza w kontekście obecności na szlaku ED 250. Są zatem trzy rozwiązania. Odstąpienie od traxx-ów w składach wagonowych, podniesienie im prędkości do 160 km/h tak jak mają egzemplarze w Kolejach Mazowieckich. Ostatnim, najgorszym rozwiązaniem z mojego punktu widzenia byłoby ustawienie kagańca na EP 09 na poziomie 140 km/h. Ta lokomotywa jest warta upamiętnienia ze względu na fakt, że jest ikoną na CMK, wnętrze kabiny zaprojektowane w Politechnice Wrocławskiej, jej forma i ergonomia i dodatkowo posiadała i posiada nadal ED. Kolor jest bez znaczenia. Nic nie stoi na przeszkodzie zachować ubarwienie w jakim wyruszały do służby z wrocławskiego PaFaWagu. Pozdrawiam wszystkich.
  7. I tak cię okłamie, że tylko towarami się kula. Pewno śmiga czterocyfrówkami bo tylko na nich najszybciej wzrastają kilometry i level.
  8. Symulacja nie zabrania chęci modernizacji taboru. Jak w życiu. Zapłaciłeś? Ja też. Po co się tak odszczekiwać bucu jeden. Wszystkie zgłaszane pomysły wymagają kupę pracy. Mam tego świadomość. Samo wprowadzenie EP 09 trzymając się realiów to wymagałby modyfikacji rozkładu i to całego. EP 09 miały prędkość eksploatacyjną max 160 km/h. Trzeba by było powrócić do pierwotnych założeń co do CMK czyli LK 4. Ludzie jeżdżą w dzień a towary w nocy.
  9. No to trzeba unowocześnić tabor aby iść z duchem czasu i z postępem.
  10. Pytanie do Generalnej Dyrekcji SR. Czy w obecnym planie pięcioletnim jest uwzględniony montaż terminali ETCS w pojazdach jw. ?
  11. Zamiast malowań, czy nawet wszelkiego rodzaju grafitti myślę, że dorobek levelowy i kilometrowy można by było wykorzystać w trybie edycji, która być może doczeka się realizacji w tej pięciolatce. Czyli im więcej tym większe możliwości.
  12. Pisałem o tym już dawno. Sędziszów Towarowy ma zbudowaną infrastrukturę. Skoro scenariusz się tam kończy, co stoi na przeszkodzie zjechać na bok, zakończyć służbę i dalej niech sobie jedzie bot. Gorzej ze składami jadącymi na Śląsk. Tu rzeczywiście kończy się w polu.
  13. Niech każdy zostanie przy swoim poglądzie. Prędkość przekroczona o 3 km/h powoduje śmierć pasażerów. Nic głupszego już chyba dzisiaj nie przeczytam. Ciekawe, czy w życiu jesteś taki praworządny. Symulator to zabawa. Jeśli ktoś ten produkt traktuje śmiertelnie poważnie to jest chyba idiotą. Co do symulatora. Uruchomienie wszystkich posterunków i pełna obsada graczami starającymi się stosować do zasad i ważności pociągów wyeliminuje zgrzyty na styku gracz- bot. Korekta zachowań AI, do tego korekta rozkładu z pewnością uporządkuje całość. Ale jak wiadomo wszystko z czasem. Symulator się buduje.
  14. Nie przesadzałbym z tak drakońskim karaniem. To bez sensu. Cały level za przejechanie S1. Po co ? Przekroczenia prędkości. Nawet w życiu fotoradar jest ustawiony na 5- 10 wyżej niż stanowią znaki. Zachowuje się pewną tolerancję nie tylko u nas ale nawet w Europie. Tutaj powinna być tolerancja w górę. Są sytuacje że powstają opóznienia. Czasami też z winy dyżurnych ale nie tylko. Powinna istnieć możliwość dogonienia rozkładu.
  15. Sympatyk lub co gorsze wyborca jedynie słusznej opcji? Mnie nie przeszkadza wizja obcych linii z ich systemem oznakowań i sygnalizacji. Może być nawet San Escobar.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy