Jump to content

PrykStary

Member
  • Posts

    163
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

141 Excellent

Recent Profile Visitors

772 profile views
  1. Serwer testowy. Był moment iż pojawiło się coś takiego na pewien czas. Jednakże było to przygotowane na międzynarodowym serwerze INT9. Po odpowiednim zabiegu w Steam można było mieć dostęp do takowego. Moim zdaniem serwerów jest sporo, może zatem warto by było nieco ograniczyć ich liczbę. Wiadomo że w momencie długo oczekiwanego dodatku jest "bum" ale głównie obsadzenie jest widoczne na nowej trasie i nowych posterunkach. Nie mniej jednak fajnie by było wprowadzić serwer testowy PL i INT dla wyboru. Dla mnie trudno było się dogadać z osobą prowadzącą skład że ma wykonać manewry. Bo chciałem przetestować tę możliwość. A tak w ojczystym języku jest to o wiele prostrze. Inna sprawa to fakt co takiego miałoby być testowane, jakie zmiany są dodane na testowym by można było się na nich skupić przez osoby które chcą testować. Taka informacja też by pomogła. Idąc dalej wydaje mi się że na serwer testowy nie powinien móc logować się każdy kto chce ale osoby z jakimś doświadczeniem czy to w prowadzeniu pociągu czy jako dyżurny. Można by było o ile w ogóle da się, wprowadzić jakieś ograniczenie w dostępie do serwera testowego. Albo ogólne doświadczenie gracza albo odseparować i brać pod uwagę dwa elementy, prowadzenie składu, dyżurny. (ewentualnie zaproszenia do udziału w testach lub info i zgłoszenia z pośród których będą wybrane osoby z dostępem do serwera testowego) Oczywiście to są jedynie sugestie, a skoro tylko sugestie to też warto by było jeśli po raz kolejny wejdzie jakieś testowanie stworzyć jakiś oddzielny kanał na forum aby tam pisać swoje uwagi i spostrzeżenia z serwerów testowych. Jak wspomniałem to są jedynie sugestie bo niestety nie wiem co jest możliwe a co nie jest. Pozdrawiam.
      • 2
      • I disagree
  2. Witam Serdecznie na nastawni Żakowice Południowe gdy wskoczymy w sterowanie mamy taki mały drobny błąd a przynajmniej tak mi się zdaje. LK535 na strzałkami kierunku SBL mam oznaczenie "1S" moim zdaniem powinno być "1K" gdyż tor ten prowadzi na Koluszki na grafice jest oznaczony jako "1" Natomiast w EDR to już pytanie i sugestia, na tej nastawni mamy dwa tak jakby rozkłady, ale jaki jest sens stosowania ich tego za bardzo nie rozumiem. Skoro tak czy owak wszystko przejedzie przez Żakowice Południowe, tak czy owak i teraz skoro jedzie sobie jakiś skład od strony Gałkówka w kierunku Koluszek to na rozkładzie widniej LK537 i z tego co zauważyłem wiele osób ma problem, zastanawia się gdzie ten pociąg wyprawić, przez co ucieka ze stacji albo podaje błędny przebieg na Słotwiny dokładnie po LK537. Zatem może warto wprowadzić adnotację przy składach które mają śmigać na Koluszki że po LK535. A składy na Słotwiny po LK537. Wprowadzając taką zmianę w rozkładzie odnoszącym się do Żakowice Południowe skasować dodatkowy rozkład na tej nastawni a mianowicie Żakowice Płd. R7 PZS Tym samym myślę że analogicznie można by było postąpić z posterunkiem Dąbrowa Górnicza Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza DZA.
  3. Witam serdecznie. Mam taką małą sugestię aby zlikwidować to ciągłe zapytanie od strony Łazy ŁA w kierunku Zawiercia po LK 186 o wolny tor 4 ( myślę że przy stosunkowo dużym ruchu jest to dość upierdliwe) dodam że algorytm BOTA powinien mieć na sztywno zakodowane aby tam nie pchać pociągów pasażerskich na siłę ! Wystarczy że ŁA będzie wybierało kierunek na blokadzie a użytkownik będzie ją po prostu akceptował. Również w odwrotnym kierunku tor 3 do Łaza Ła z Zawiercie, musi być poprzedzone naszym zapytanie o wolną drogę skoro SBL jest wygaszona po poprzednim pociągu to znaczy że pociąg dotarł i szlak jest wolny. Więc z automatu powinna być akceptacja. W momencie zbiegu kilku pociągów z opóźnieniami i tak dalej jest na tyle co robić że wysyłanie zapytań i oczekiwanie na odpowiedź jest stosunkowo bezsensowna. A już w ogóle pchanie EIP przez BOTA przez rozjazdy na 40 po torze 4 do Zawiercia na siłę to jakaś kpina.
      • 3
      • I disagree
      • I agree
  4. Jeszcze inna sprawa, stosowanie PT w przypadku głównie składów towarowych, gdzie często jest ignorowane przez BOTY, co powoduje komplikacje na innych nastawniach i niepotrzebne "zgrzyty" po między dyżurnymi a "maszynistami" Jest to całkowicie niepotrzebne napięcie. Algorytmy powinny stosować PT do składów towarowych. Dodatkowo powinna być dopisana jakaś linijka kodu do algorytmów aby też pociągi towarowe po odbębnieniu jakiegoś postoju technicznego były wyprawiana na szlak gdy nie będzie to stanowiło "kolizji" z jakimś opóźnionym składem wyższego priorytetu. Nie wiem jak są pisane algorytmy ale śmiem wątpić by do każdej nastawni był przypisany jakiś unikalny unikalny algorytm. Natomiast moim zdaniem tak powinno być. Każda nastawnia jest inna i specyficzna. Inna sprawa to taka że jest dość spory rozdźwięk między rozkładem a tym jak kursują pociągi wiele relacji już na samym starcie z Warszawy Zachodniej ma opóźnienie które jedynie się pogłębia. We wczesnym dostępie to nie było aż tak duże, gdzie się coś rozjechało trudno powiedzieć. Ale niestety tak jest większość składów ma opóźnienie rzędu 2 a nawet 3 minut. Tak wiem na PKP 2 minuty to wręcz ideał. Ale to powoduje zbieganie się o tym samym czasie kilku pociągów w różnych miejscach głównie na posterunkach które nie mają możliwości płynnej obsługi. A opóźnienie rzadko kiedy topnieje. Zwłaszcza przy składach dalekobieżnych i o maksymalnej prędkości szlakowej. Tutaj też sugestia aby to dokładniej s[rawdzić. Inna sprawa to BOT i obsługa stacji Warszawa Centralna, często jest tak że dwa EIP 13xx i 14xx jadące po sobie oczekują, Mianowicie ten drugi czeka za wjazdem w perony do momentu gdy ten poprzedni zwolni krawędź, czyżby na Centralnej były tylko 4 tory peronowe ?
  5. Witam serdecznie. Mam taką małą sugestię aby zlikwidować to ciągłe zapytanie od strony Łazy ŁA w kierunku Zawiercia po LK 186 o wolny tor 4 ( myślę że przy stosunkowo dużym ruchu jest to dość upierdliwe) dodam że algorytm BOTA powinien mieć na sztywno zakodowane aby tam nie pchać pociągów pasażerskich na siłę ! Wystarczy że ŁA będzie wybierało kierunek na blokadzie a użytkownik będzie ją po prostu akceptował. Również w odwrotnym kierunku tor 3 do Łaza Ła z Zawiercie, musi być poprzedzone naszym zapytanie o wolną drogę skoro SBL jest wygaszona po poprzednim pociągu to znaczy że pociąg dotarł i szlak jest wolny. Więc z automatu powinna być akceptacja. W momencie zbiegu kilku pociągów z opóźnieniami i tak dalej jest na tyle co robić że wysyłanie zapytań i oczekiwanie na odpowiedź jest stosunkowo bezsensowna. A już w ogóle pchanie EIP przez BOTA przez rozjazdy na 40 po torze 4 do Zawiercia na siłę to jakaś kpina.
  6. Generalnie po raz kolejny zacznę od pretensji 🙂 jak zwykle po jakiejś przerwie i to nie długiej może kilka dni, wchodzę na posterunek i nagle okazuje się że trzeba ogarniać telewizję przemysłową by zamykać lub otwierać rogatki bo już na pulpicie takiej możliwości przykładowo nie było. Ale działały automatycznie w momencie ustawienia odpowiedniego przebiegu. I teraz sprawa jest następująca, wszystko generalnie jest in plus z małymi aspektami na nie. Generalnie gdy jesteśmy w widoku kamery nie słyszymy dzwonków wywoławczych na pulpicie które informują nas o tym że jakiś posterunek próbuje ustawić do nas blokadę 🙂 Wydaje mi się że te powinniśmy słyszeć. Przy okazji dzwonków, dzwonek wywoławczy czyli próba ustawienia blokady powinien moim zdaniem się różnić od dzwonka zwalniającego blokadę choćby jego długością. Przy zwolnieniu wystarczy krótki sygnał, to trochę ułatwi ogarnianie przy dużych pulpitach kafelkowych. Wracając do kamer CCTV, doszła kolejna akcja do wykonywania przez dyżurnego na niektórych posterunkach, czyli kolejny obowiązek o którym nie było żadnych informacji iż tak będą niektóre rogatki obsługiwane. Moje pytanie jest następujące, stacja Sławków ma dwa przejazdy tym samym dwie rogatki do obsługi, i czasami przy zamieszaniu jest co robić a jeszcze rozmowa z maszynistami i myślenie czy przytrzymać skład czy nie. Więc może uda się rozwiązać ten aspekt w podobny sposób jak z rozkładem jazdy który możemy sobie uruchomić na oddzielnym oknie przeglądarki. Uruchomienie monitoringu na oddzielnym oknie w przeglądarce uważam za całkiem fajne rozwiązanie do wprowadzenia. Osoby które mają taką możliwość, posiadające więcej niż 1 monitor miałyby wgląd w to co dzieje się na stacji, oraz miałyby możliwość otwierania czy też zamykania rogatek bez konieczności przełączania się w tryb monitoringu który jednocześnie odcina nas od posterunku a przynajmniej jeśli chodzi o głos. Funkcja fajna, nawet bym powiedział całkiem przydatna, jednak jeszcze ciekawsza byłaby gdyby była możliwość zewnętrznego podglądu i operowania wszelkimi funkcjonalnościami z tym związanymi. Od taka mała sugestia. Ale fajnie by było się dowiedzieć czy taka możliwość jak monitoring stacji w oddzielnym oknie byłby możliwy to jeszcze ważniejsza informacja. Oczywiście wiem rogatki można zamknąć i koniec, ale nie o to chyba chodzi. 🙂 Pozdrawiam.
      • 4
      • I agree
  7. Hmm, dzika zwierzyna przy torach to dość interesujące zjawisko, aczkolwiek myślę że samo wprowadzenie przewalenia semafora z sygnałem S1 jeśli zostanie wprowadzone może narobić wiele więcej ciekawych sytuacji. Ale np, dzik który wlezie pod pociąg 🙂 nagłe hamowanie gdzieś w polu, zgłoszenie do najbliższego posterunku zatrzymanie pociągu i podanie powodu, sprawdzenie całego składu czy wszystkie przewodu pneumatyczne są ze sobą połączone w składach, przeprowadzenie uproszczonej próby hamulca. Ponowne zgłoszenie o podjęciu kontynuowania drogi do dyżurnego. Pytanie jest banalnie proste, na ile twórcy gry i sama gra może pozwolić. Kolejne pytanie to trole których i teraz nie brakuje, a co dopiero będzie jak zaczną pojawiać się nowe możliwości na robienie niepotrzebnych problemów i np, specjalne pomijanie sygnału S1, zatrzymywanie składu co jakiś czas pod pretekstem potrącenia zwierzyny. I tak dalej. Manewry w brew pozorom nie są takie trudne, Kwestia jaka mnie nurtuje to jak będzie rozwiązana komunikacja. Oczywiście w realu stosuje się konkretne kanały i tak dalej. Tutaj może to być dosyć skomplikowane. Zwłaszcza dla maszynisty. Gdy nagle będzie słyszał wszystkie komunikaty ze wszystkich stron w swoim radiu jeśli będzie miał wykonać manewry dajmy na to w takim Zawierciu albo gdzieś w pobliżu. (Chyba że dyżórny będzie miał pod przyciskiem możliwość aktywowania jednego albo drugiego radia. Czyli albo nadajemy na "pociągowym" albo nadajemy na "manewrowym" dodatkowo możliwość wybrania odpowiedniego kanału manewrowego.) Dodatkowo dochodzą problemy aby AI poprawnie ogarniało manewry w czasie kiedy nie będzie gracza na danym posterunku tak aby to przebiegało sprawnie i bez problemowo. Choć i z tym czasami pojawiają się dość dziwne sytuacje zwłaszcza jak gra się na serwerach mniej obleganych. Czasami BOTy potrafią bardzo ciekawe pomysły miewać na prowadzenie ruchu. Co potrafi wprowadzić nie lada zamieszanie zwłaszcza na posterunkach dużych z dość intensywnym natężeniem ruchu. Dla osób które np odblokowały sobie dajmy na to Zawiercie. To czasami i tam mogą spodziewać się próby przepchnięcia osobowego przez grupę towarową z Łaz ŁA jeśli na niej jest BOT. Odwołanie takiego przyjęcia pociągu niesie pewne konsekwencje. I tu też taka mała uwaga nawet dla osób z dużym doświadczeniem, odmówienie przyjęcia danego pociągu na konkretną prośbę kierowaną do nas przez BOTa też robi dalsze komplikacje i tak dalej. Tu nic się nie dzieje bez większych konsekwencji 🙂 Ale myślę że te konsekwencje to jest tak na prawdę plus tego symulatora. Szkoda tylko że jeszcze nie każdy maszynista potrafi zrozumieć że coś co miało miejsce 5 minut wcześniej może się na nim odbić dopiero za jakiś czas na zupełnie innym posterunku gdzieś w przestrzeni mapy. A wyzywanie kogoś za coś na co nie miało się wpływu albo, nie można było inaczej jest dla mnie nadal nie zrozumiałe. I tak możemy sobie tutaj gdybać i rozmawiać o wprowadzaniu nowych rzeczy, czy to zwierząt czy to samochodów które potrafią zatrzymać się między rogatkami, a może losowych tymczasowych ograniczeń prędkości bo to też można by było wprowadzić. Nagle na trasie pojawiałyby się co reset serwera w wybranych miejscach ograniczenia tymczasowe. Czy może awarie rozjazdów, które blokowałyby na jakiś czas konkretny rozjazd na losowym posterunku, albo jeszcze inne aspekty. Tylko na ile my możemy sobie dyskutować a na ile pozwala sam symulator wiedzą tylko deweloperzy. Zaś dodatkowo trzeba znaleźć złoty środek, po między miłośnikami kolei którzy chcieliby super symulatora gdzie zdarzyć się może dosłownie wszystko i mają przepisy w małym palcu, a amatorami którzy wiedzą mniej więcej jak co działa i powiedzmy mają ogarnięte podstawy a też chcą czerpać z możliwości prowadzenia składu, czy też prowadzeniu ruchu nie koniecznie wgłębiając się w te wszystkie przepisy kolejowego świata. Które w kilku kwestiach nie są jednoznaczne i dają pole do interpretacji. 🙂 A dodatkowo dochodzą osoby którym jedynym celem życiowym jest wchodzenie tylko po to na muti by rujnować dobrą zabawę innym. Tym samym myślę że z tego powodu zostało też wprowadzone coś takiego iż jeśli dyżurny popełni błąd i skieruje skład nie tak jak trzeba to prócz skasowania przebiegu również skład który miał ustawiony zły przebieg jest usuwany. Choć z tym nie wiem komu bardziej na rękę SR poszło, czy trolom czy graczom, bo przykładowo już miałem taką sytuację że skład mój został usunięty zaraz po złym ustawieniu przebiegu. I nie winię tutaj dyżurnego każdy miał prawo się pomylić albo nie zauważyć źle ustawionego rozjazdu 🙂 bywa. Ale żeby od razu usuwać skład? A nie była to jedna przygoda z takim zjawiskiem. Rozpisałem się, myślę że trzeba poczekać za wyjściem gry z EA, i zobaczymy jak dalej projekt będzie się rozwijał. Bo jeszcze pracy jest sporo przed ekipą z SimRail i masa rzeczy do ogarnięcia. Cóż przepraszam za ten długi referat.
  8. W moim przypadku jednak się udało wejść na praktycznie koniec całego eventu. Nie było to niczym przyjemnym polowanie na jakiś skład. Wiele godzin poszło koło nosa. Ale jedno co mogę powiedzieć to to że wiadomo. Jedni słysząc event i zamykanie szlaków, prowadzenie ruchu jednotorowego po między dwiema stacjami / posterunkami, czy jazda z ograniczoną prędkością oznacza tylko tyle że będą trudności. I mnie osobiście to absolutnie nie przeszkadza. Inni zaś wyobrażają sobie pełną profesjonalną symulację z rozkazami pisemnymi i tak dalej, co gorsza jak takowego nie otrzymają to jest jakieś głośne wypowiadanie swoich racji. Cóż w obwieszczeniu wydarzenia nie było mowy aby sobie przygotować odpowiednie rozkazy ( druczki ) by je wypełniać. Ponad to byłem świadkiem podania takiego rozkazu, uważam że dyżurny ruchu wykonał wszystko prawidłowo, podał kilometr od którego obowiązuje ograniczenie prędkości, oraz do którego kilometra należy jechać z takowym ograniczeniem. Oraz z jakiego powodu i tak dalej. Wszystko przebiegło prawidłowo. Maszynista również potwierdził i odczytał rozkaz. Wszystko super. Ja jednak zadam pytanie tak na przyszłość. Bo nie wiem jak u was ale ja u siebie podczas gry praktycznie nie widzę tych tabliczek kilometrowych. Ponieważ ustawienia graficzne są jakie są. Cóż jestem ciekaw czy maszynista który otrzymał ów rozkaz zastosował się do wytycznych i dokładnie rozpoczynając dany kilometr ograniczenia miał określoną prędkość a gdy minął tabliczkę kilometrową od której ograniczenie już nie obowiązywało rozpoczął przyspieszanie do prędkości rozkładowej. Pewne kwestie można symulować. Dla mnie takie podejście oznacza wymuszenie zakupu nowego komputera żeby wszystko było piękne i ładne oraz czytelne 🙂 Może trochę warto spuścić z tony z takimi akcjami. trochę więcej wyrozumiałości bo nie tylko chodzi o osoby które mają nieco gorszy sprzęt, ale też osoby z mniejszym zaawansowanie. I tu też pochylę się do tego iż w ogłoszonym evencie nie było żadnej sugestii iż wymaga się od maszynistów jakiegoś minimalnego zaawansowania. Teraz powiem jeszcze tak. Jeśli dyżurny w czasie wydarzenia poinformuje mnie że od tej stacji do następnej mam jechać z ograniczoną prędkością z powodu (i tu poda jakiś powód) to tak pojadę. Chodzi o zabawę. Natomiast na zakończenie, powiem że podobało mi się bardzo jedno. Zakończenie wydarzenia. O tym fakcie dowiedziałem się na wysokości stacji Opoczno Południe. Gdzie został przywrócony ruch dwutorowy po między Idzikowice a Opoczno. Jednak co należy pochwalić to to że koledzy dyżurni byli cały czas aż ruch nie został że tak powiem unormowany. Czy do końca, powiedzmy że lepiej to zrobiły osoby które jeszcze po wydarzeniu były na swoich posterunkach niżeli miałby się za to zabrać boty 🙂 Tak że bardzo fajnie. Ja swoją drogę kontynuowałem do samego końca i powiem że jeśli będzie dbałość o to by przez tę godzinę po evencie być na posterunkach i przywracać ruch kolejowy do normalności to z pewnością będzie bardzo mile widziane nawet dla kolejnych osób które już po całym tym wydarzeniu obejmą jakiś posterunek. Na to co udało mi się wziąć udział to powiem że jest to event na plus moim zdaniem. Ale zaznaczam udało mi się wbić na sam koniec. Czy był efekt wow, cóż pytanie czy w ogóle będzie możliwe wprowadzanie jakiś dziwnych wydarzeń losowych które będą miały swoje odzwierciedlenie w tym co zobaczymy na ekranach swoich komputerów 🙂 tego nie wiemy.
  9. Błagam, login i inne pierdy z tego co wiem to już trzeba, jak bym miał tak ogarniać wszystkie kanały które że tak się wyrażę dotyczą SimRail to bym lekko na głowę dostał. Ponad to od godziny 17 próbuję upolować jakiś skład i za diabła się nie da. Cóż przewaga tych co mają lepsze komputery i zdecydowanie mniejszy ping na łączach jest po prostu nie do przeskoczenia. Zaś fakt porzucania składów zaraz po przejechaniu trasy na której odbywa się owe wydarzenie i branie kolejnego składu bo lepsze łącze i komputer jest trochę frustrujące. I powiem tylko tyle, trochę smutne że niektórzy dzięki temu po kilka razy łapią się na trasę nie dając szans tym którzy starają się jakoś dopchać. Ale to już jest inna kwestia. Może kiedyś wydarzy się taki event który będzie opiewał różne rejony mapy swoimi rozmiarami tak by można było brać jakikolwiek skład wiedząc że się gdzieś na coś człowiek złapie. I żeby nie było nie piję tu do organizatorów absolutnie nie. Jedynie wylewam swoją frustrację. A jako uwagę fajnie by było przy okazji eventów wprowadzić przykładowo dodatkowy ruch towarowy. Który np. zastępczo musi tamtędy się przedostać bo coś się wydarzyło na dotychczasowej trasie przebiegu takiego towara. I przykładowo zamiast do Warszawy Towarowej przez Myszków to przez CMK pchać takiego smoka powolnego. Ja bym sobie taki skład chętnie poprowadził. Ale to są tylko moje małe wywody. Choć obawiam się że przez dość duże obłożenie jakie obecnie panuje to raczej nie wezmę udziału w tym wydarzeniu. 🙂 Mówi się trudno.
  10. Szkoda że po mimo takiego pięknego ogłoszenia i tu nie pojawia się informacja, a było powiedziane że się pojawi 🙂 Nie każdy chce instalować discorda na swoim komputerze 🙂 No cóż zobaczymy co będzie się działo zatem na PL8 🙂 @jumps podziękować za info. Choć nie omieszkam dać prztyczka że konsekwencji brak 🙂 w tym co się obwieszcza 🙂 Do zobaczenia na szlaku
  11. Jeśli na PL8 to obsada linii kolejowej wedle wytycznych organizacyjnych jest jeszcze niekompletna kilka dyżurek nie ma obsady 🙂
  12. Jestem ciekaw kiedy ukarze się informacja na jakim serwerze będzie się działo 🙂 w końcu 17:00 wybije już niebawem a jeszcze nie pokazał się oficjalny komunikat 🙂
  13. Człowiek czeka aż pojawi się jakiś wolny pociąg ma w planach przejechać sobie spokojnie jakąś trasę. Wreszcie jest, udaje się wskoczyć. Oczywiście Stoi pod semaforem w Sprowej no bo przecież, endolino stoi na semaforze w Starzynach. No super sytuacja wręcz częsta bym mógł powiedzieć. Ale co tam postoję. Nagle widzę na podglądzie mapy że endolino rusza więc i ja dostanę zaraz semafor na kontynuację jazdy. Tak też się dzieje. 140, tor zasadniczy , pięknie skromne 13 minut opóźnienia. Na podglądzie widzę że Psary mają luz może będzie płynnie. Jednak nie tarcze ostrzegawcze przed Starzynami informują że nie będzie jazdy dalej, semafor na STÓJ. No to spokojne hamowanie bo przecie co zrobić jak nic nie zrobić. Okazuje się że w tym samym czasie do Psar dotarł endolino z Warszawy na Kraków. I wszystko by było ok. Ja mam na STÓJ endolino sobie pojedzie i będę jechał dalej. Jednak nie bardzo to wyszło. Endolino z Warszawy zatrzymało się przed semaforem wjazdowym do Starzyn i stoi. Ja stoję również na semaforze w Starzynach z kierunku Sprowa. I tak sobie stoimy. Po czym wali mi komunikat po oczach iż mój pociąg został usunięty ze względu na wzajemne blokowanie. Moje zatem pytanie jest następujące. Jakie do cholery blokowanie. Przecież od Starzyn do Sprowej jest szal dwutorowy, skoro ja stoję na torze 2 to 1 jest wolna. Nawet jeśli bot chciałby podać na lewy dla endolino z warszawy to jest to niemożliwe ponieważ ten tor był zajęte już dawno prze ze mnie. Panowie z SimRail. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, no chyba że chcieliście zasymulować katastrofę kolejową pod Szczekocinami ! I przyznam się że lekko mnie ta sytuacja podminował bo człowiek czeka na dołączenie do gry, poluje na skład, mało tego jak upoluje to nie wiadomo czy pojedzie ponieważ wydajność serwerów nie jest przystosowana na pełne obłożenia maksymalną liczbą graczy i często w godzinach popołudniowych po mimo wolnych składów widzi się komunikat iż połączenie przerwane z niewiadomych przyczyn, no cóż połączenie nie jest przerwane z niewiadomych przyczyn więc może warto zacząć pisać poprawne komunikaty.
      • 4
      • I agree
      • Like
  14. Ciekawa to strona wreszcie wiem ile godzin przesiedziałem na posterunkach 🙂 Swoją drogą to nawet bardzo wyrównanie w moim przypadku się prezentuje 🙂
  15. Jeśli będzie to jedno miejsce to myślę że jako tako problemów nie będzie są osoby które śledzą wiele socjalek odnośnie SR czy na FB, tutaj, czy discord. Owszem może być tak że ktoś nie będzie w temacie bo nie śledzi. Ale lepiej poinformować kogoś że była informacja i powiedzieć że w tym jednym konkretnym miejscu będą się pojawiały informacje na temat takich akcji całkowicie ich brak. Dodam że swego czasu było mocno pisane o tym że zespół SR ma problemy z komunikacją 🙂 a wygląda na to że samo ogłaszanie eventów które chcą zrobić sami gracze aktualnie jest jakąś dziwną wielką bolączką.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy