-
Posts
103 -
Joined
-
Last visited
Other groups
Early Access
Reputation
73 ExcellentRecent Profile Visitors
1731 profile views
-
Przydałoby się dodać ustawienie parametru gamma w symulatorze. To pozwoliłoby każdemu dostosować jasność do własnych wymagań, oświetlenia w pokoju i konkretnego monitora
-
używam i nie tnie. to raczej problem dostawcy łącza. Ustawienia w grze raczej nie są ograniczeniem bo tam jest naprawdę mocny sprzęt (Cyberpunk idzie na ultra z RTX)
-
sam sobie odpowiedziałeś: od tego jest PL1
-
Próbuj wcześnie rano - jest duża szansa że coś upolujesz😉
-
Dlaczego nie ma bana za celowe griefowanie?
krzysk replied to Domin92's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Co to za natura że każdy chce banować?🤔 Na filmie nie widać żadnej premedytacji, człowiek może nieogarniety ale próbuje coś robić. Może był tu niedawno a korek jest przed min lub powstał z innego powodu? To w końcu jest multi i zawsze coś się może zdarzyć. I zawsze znajdziemy wiele wolnych pociągów które omijają korek i do których możemy się przesiąść. Dzisiaj przed ósmą rozwiązywałem korek na Zawierciu gdzie pociągi miały opóźnienie 6 godzin. Gdyby ktoś wszedł to mógłby się zdziwić co to za "nieogar" siedzi -
Sosnowiec Dańdówka powinien być dostępny
krzysk replied to Konder's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Dańdówka oczywiście jest potrzebna ale zwróćcie uwagę, że to wcale nie poprawi przepustowość w tym miejscu. Boty statystycznie są lepszymi dyżurnymi niż ludzie! Oczywiście sprawni gracze będą sobie radzić ale przeciętny gracz reaguje mniej efektywnie, zwykle wolniej i opóźnienia się nie zmniejszają a wręcz przeciwnie. Widać to dokładnie na ekranie wyboru serwera: na serwerach gdzie jest więcej nastawni obsadzonych przez graczy tam zwykle jest więcej składów będących w ruchu czyli więcej pociągów nie dojechało na czas. Problemem Dańdówki są w dużej mierze obecni gracze którzy nieumiejętnie obsługują nastawnie S.Południowy i Juliusz, na których procedury obsługi nie są wcale proste (pojedynczy tor, obsługa bloków końcowych itd) i tam łatwo spowodować opóźnienie. Dodanie obsługi nastawni Dańdówka wymusi konieczność jeszcze większej koordynacji oraz współpracy pomiędzy graczami i pojedyncze "słabsze ogniwo" tylko dodatkowo może spowolnić ten szlak. -
W singlu jest zasada że trzeba podać ZEW3 aby pojechać, bo taki jest skrypt, i ja tę zasadę stosuję w multi zbliżając sie do nastawni z botem. Mam wrażenie że ZEW3 w multi działa skutecznie dopiero w odległości 1 km od semafora, ale to wystarczy aby jechać bez hamowania. Czy tak jest rzeczywiście?
-
Nowa trasa (Zgorzelec - Dresden)
krzysk replied to kamerskyy's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Jest jeszcze Open Rails. To także zagraniczny symulator wywodzący się z MIcrosoft Train Simulator który ma dostępnych wiele polskich tras w tym długie takie jak CMK czy Olszyn-Poznań -
Pulpit kostkowy - zbyt jasny w dzień
krzysk replied to Szymon's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
niektóre nastawnie kostkowe (np. Juliusz) mają możliwość zmieniania ustawienia jasności podświetlania pokrętłem D/N (dzień/noc) . Może to jest rozwiązanie? -
Ja miałem kilka razy taką sytuację i próbowałem "przeładować rozkład jazdy". Czasem to pomagało ale w dniu dzisiejszym miałem podobny przypadek i przeładowanie nie podziałało. Co ciekawe zauważyłem, że w tym czasie bot "przejął" nastawnię i - mimo że cały czas byłem w środku - wykonał kilka czynności automatycznie za mnie
-
Ja też podpowiem w tym miejscu swój patent. Mam również podobny sprzęt jak powyżej (tj. i5 i GFX 1060) i także gram na średnich ustawieniach ale poprawiłem swoje wrażenia poprzez drobne korekty w domyślnych odległościach generowanych obiektów: odległości rysowania, renderowania infrastruktury kolejowej i torów. Warto poświęcić kilka klatek na sekundę i wydłużyć odległości renderowania o 10-20% a efekt jest rewelacyjny, tak jakbyśmy przesiedli się na zupełnie inny mocniejszy komputer. Polecam sprawdzić
-
(...)
-
Juliusz i Dorota są trudniejszymi nastawniami i dzięki temu jest na nich ciekawiej. Moją ambicją jest zawsze aby wypuszczać pociągi bez opóźnienia wiedząc że mają bardzo długi odcinek pustego toru. Można wysyłać pociągi wcześniej stosując SZ i odpowiednio zamykając bloki końcowe i początkowe. Sztuczne ułatwianie zwłaszcza w sposób niezgodny ze stanem faktycznym (tj stanem na 2018!) tylko spowoduje że nastawnie te stracą na atrakcyjności Jeśli ktoś szuka prostszych nastawni to znajdzie je na CMK