-
Posts
13 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Early Access
Reputation
1 NeutralRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Wszedłem na Włoszczową na PL2 około 11;40 na torze 3 stał 14119 i tor był na czerwono, a za chwilę się zwolnił mimo ze pociąg ciągle stał, spytałem nawet innego gracza czy go widzi, faktycznie tam stał, jak wypaliłem wyjazd z tego tory to nagle zajętość wróciła i wszystko było dobrze
-
Po pierwsze wielki szacun za takie detale jak możliwości podparcia SPR1, a co do błędów to spotkałem 2 a mianowicie: - po pierwsze podczas misji na singlu i manewrowania dałem w nagłe żeby zatrzymać się do zmiany kabiny, powietrze w przewodzie spadło do 0 ale lokomotywa nie zahamowała i radośnie jechała dalej przez co przewaliłem W5 - po drugie zmiana kabiny która wymaga przeniesienia sterowania mimo że w prawdziwości tak nie jest ( tego wymaga np 07 czy byk 12xx) ale w starym normalnie tylko odcinamy kran bierzemy nastawnik i z drugiej kabiny możemy jechać, tutaj natomiast nic się nie da zrobić, po aktywacji drugiej kabiny razem z tą 1 możemy popełnić przewód, ale jazdy nadal nie ma.
-
- 1
-
-
-
Na zewnątrz są dwoje drzwi (widzę na zdjęciach ze tak właśnie powinno być), ale natomiast w środku są tylko 1
-
-
-
-
-
-
IRL jeździłem na TRAXXach 266 i 371 i wiadomo że co wersja to ma inne oprogramowanie, także może tu jest prawidłowo, ale tam było tak, że gdy zaczynał przekraczać prędkość na tempomacie to zaczynał hamować ED i nie było potrzeby zadawania mocy jak jest tutaj.
-