Jump to content

76561198137941562a

Member
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access

Reputation

1 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wszedłem na Włoszczową na PL2 około 11;40 na torze 3 stał 14119 i tor był na czerwono, a za chwilę się zwolnił mimo ze pociąg ciągle stał, spytałem nawet innego gracza czy go widzi, faktycznie tam stał, jak wypaliłem wyjazd z tego tory to nagle zajętość wróciła i wszystko było dobrze
  2. Po pierwsze wielki szacun za takie detale jak możliwości podparcia SPR1, a co do błędów to spotkałem 2 a mianowicie: - po pierwsze podczas misji na singlu i manewrowania dałem w nagłe żeby zatrzymać się do zmiany kabiny, powietrze w przewodzie spadło do 0 ale lokomotywa nie zahamowała i radośnie jechała dalej przez co przewaliłem W5 - po drugie zmiana kabiny która wymaga przeniesienia sterowania mimo że w prawdziwości tak nie jest ( tego wymaga np 07 czy byk 12xx) ale w starym normalnie tylko odcinamy kran bierzemy nastawnik i z drugiej kabiny możemy jechać, tutaj natomiast nic się nie da zrobić, po aktywacji drugiej kabiny razem z tą 1 możemy popełnić przewód, ale jazdy nadal nie ma.
  3. Na zewnątrz są dwoje drzwi (widzę na zdjęciach ze tak właśnie powinno być), ale natomiast w środku są tylko 1
  4. Mocno rzucająca się w oczy trawa na drodze pomiędzy Strzemieszycami a Wschodnią
  5. to już klasycznie xD to co zawsze:
  6. Przenikające się elementy oraz lewitujący pałąk
  7. Dziura występuje na łuku przez wjazdem na most na Muchowcu od strony kopalni
  8. Przenikające się elementy oraz brak uchwytu do sprzęgu (brak uchwytu występuję tez w EU07/8):
  9. IRL jeździłem na TRAXXach 266 i 371 i wiadomo że co wersja to ma inne oprogramowanie, także może tu jest prawidłowo, ale tam było tak, że gdy zaczynał przekraczać prędkość na tempomacie to zaczynał hamować ED i nie było potrzeby zadawania mocy jak jest tutaj.
  10. Zdublowana ściana oporowa pod wiaduktem łączącym CMK z LK1
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy