Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 16.11.2024 | The next summary of the week will be published on 16.11.2024
-
Posts
56 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Other groups
Early Access
Playtests
olo101 last won the day on July 7 2023
olo101 had the most liked content!
Reputation
129 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Dyżurny nie ma obowiązku informować o podanych przebiegach, ale maszynista ma obowiązek czytania sygnałów świetlnych. Dla mnie jest zabawne słysząc niektórych jak muszą za wszelką cenę podać przez radio czy masz przebieg, przelot czy cokolwiek. Przecież to widać na semaforze jaka jest droga przed Tobą. Zauważyłem że nawet dochodzi do kuriozalnych sytuacji kiedy dyżurny wywołuje maszynistę tylko po to aby mu powiedzieć że ustalił przelot. WTF???
- 12 replies
-
- 10
-
Dzisiaj grając na serwerze PL2 po raz kolejny ta sama sytuacja 412038 stoi w peronie na który chce wjechać 24187. AI nie za wszelką cenę chce wyprawić TLK przed towarem ale ten zajmuje mu peron który ma w rozkładzie.
-
W pociągach towarowych, sygnał końca pociągu występuje na każdym wagonie zamiast tylko na ostatnim.
-
Też mi to przyszło do głowy, że być może sam skład właśnie blokuje rozjazdy przez co nie można puścić na drugi tor kolejnego pociągu za nim. O czym nie napisałem a co wszyscy zauważyliśmy, to że będąc na dyżurce w Bukowno, prosząc Bota o pozwolenie na przejazd torem nr1 w stronę Olkusza, ten konsekwentnie odmawiał, mówiąc że ma do wyprawienia pociąg o wyższym priorytecie po tymże torze. Domyślam się, że właśnie mu chodziło o ten TLK który stał za towarem, który to znowu stał przy peronie, który TLK miał w rozkładzie jako PH.
-
Niech tak pozostanie. Dzienna dawka humoru robi mi z Wami dzień. Do zobaczenia na szlaku.👋
-
Wygląda na to że jesteś przedstawicielem większej większości graczy i wiesz dokładnie co się wydarzy w przyszłości. Podaj od razu numery w totka.
-
jeśli chodzi o syndrom sztokholmski, jak w takim razie nazwiesz podejście graczy do gry Star Citizen? Jeśli tak bardzo kłuje was w oczy jak ta gra wygląda, to po co dalej w nią gracie i włazicie tutaj na forum i wylewacie swój hejt? W moich oczach sami cierpicie na ten syndrom. Ja ..... , co poniektórzy naprawdę wzięli sobie na garba tą grę i traktują ją jakby to był jakiś wzorzec w ich życiu.
-
A ja mam pytanie do wszystkich. Czy na forum TSW czy też innej gry którą przytaczacie, też wchodzicie na tamte fora i wylewacie swoje żale jakie to gówno, że ble i że za drogo, że ukradziono mi pieniądze i ogólne idę do Sądu???
-
Wczoraj grając na serwerze PL4 doszło do sytuacji gdzie towarowy 244xxx wjechał w tor nr1 stojąc pod wyjazdowym w stronę Bukowno. Tuż za nim był TLK 24xxx który miał PH na tym torze w peronie 1 (jeśli dobrze pamiętam). Wyglądało na to że AI w Olkuszu chciało za wszelką cenę wyprawić TLK przed towarem co ma poniekąd sens. Jedyny problem jaki się pojawił dla AI, że nie potrafiło przypisać alternatywnego peronu dla TLK jak tylko tego, który jest przypisany w rozkładzie jazdy. Razem z kolegami którzy obstawiali dyżurki jak również maszynistę, próbowaliśmy obejść w jakikolwiek sposób, łącznie z kolizją towara z TLK jednakże semafor wyjazdowy na tyle uniemożliwiał kolizji. Koniec końcem cała linia w stronę Bukowno została zablokowana, ponieważ pociąg 244xxx nie mógł zostać usunięty z lini. Jak dla mnie jest kilka możliwych scenariuszy do rozwiązania tego problemu Wprowadzenie algorytmu który pozwalałby AI wjazd w alternatywny peron Dodanie obsługi takich stacji jak Olkusz, Wolbrom Wprowadzenie systemu VoteKICK w celu usunięcia wybranego pociągu. Ta opcja jest dość kontrowersyjna ponieważ mogłaby być nadużywana mówiąc delikatnie i dyplomatycznie, przez niezbyt przyjaznych graczy. Jednakże mogłoby to się odbywać coś na zasadzie: dyżurny najbliższego posterunku wysyłałby VoteKICK do systemu za potwierdzeniem maszynisty którego problem dotyczy. Dodatkowo z krótkim opisem czym było to spowodowane aby można było potem przeanalizować błąd.
-
Kontrolery gier
olo101 replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Conrad, możesz pokazać kilka ujęć elementów drukowanych od nastawnika oraz bocznikowania? W szczególności mnie interesuje to rozwiązanie z zębatką. Na Twoim filmiku naprawdę zajebiście to wygląda jak przeskakuje między pozycjami. -
Kontrolery gier
olo101 replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Możecie się podzielić plikami .stl? Myślę że można wykorzystać wasze pomysły. Po co tworzyć coś nowego skoro to co zrobiliście sprawdza się dobrze. -
A możesz podać chociaż dwa przykłady błędnych decyzji które AI interpretowałoby jako błędne? Pamiętaj że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Co dla jednych może się wydawać dziwną decyzją dla drugich może być całkowicie rozsądne. Jedyny rozsądny system jaki do tej pory widziałem w grach dostępu graczy do wyższych funkcji gry istnieje w grze Roblox, rozgrywka pod nazwą SRC. Bardzo polecam Wam zobaczyć w jaki sposób awanse na wyższe stanowiska jest rozwiązany właśnie w tej prostej rozgrywce. A jest tam zaimplementowane wszystko to o co prosicie tutaj twórców aby było w SimRail (z wyjątkiem wydarzeń losowych).
-
SimRail Controller hardware we've built.
olo101 replied to Gazz292's topic in General Discussion [Multiplayer]
I get the same with my controller. Can't spin too fast as it doesn't read intervals. -
Działający radiostop na multiplayer
olo101 replied to Jakiś Bartuś's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Jedynym zagrożeniem w tej zabawie są tylko inne trolle które wysyłają pociągi na SZ na przeciw siebie aby zablokować linię. Przecież nie spadnie drzewo na tory, auto nie stanie na przejeździe ani nie będziesz miał samobójcy na torach więc po co jakiś przycisk który będzie spełniał tylko kosmetyczną funkcję.- 1 reply
-
- 3