Jump to content

qbahn

Member
  • Posts

    522
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Other groups

SimRail Early Access

qbahn last won the day on December 17 2024

qbahn had the most liked content!

Reputation

350 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. PLK zazdrości takiej infry, a pozostali przewoźnicy taboru 😄 Tak poważniej, widać (zbyt) duże uproszczenia kolizji i fizyki... itp. 😉
  2. No właśnie. Działało w wersji sprzed ponad 8 miesięcy. Padli ofiarą swoich decyzji. Tyle się przynajmniej nauczyłem, że przy każdej większej zmianie, robi się testy regresji. Nie trzeba być geniuszem, żeby wpaść na to, iż skoro zmienia się obsługę klawiszologii, to może warto sprawdzić wszystkie obszary gdzie klawiatura jest w użyciu.
  3. Przecież SR wyszło z EA więc wszystko gotowe - co tam mają zmieniać? 😉 Jeśli są jakieś błędy, to może naprawią, a może i nie - jeśli nie, co im zrobisz? Napiszesz skargę do UE? 😉
  4. no jest kilka. Mnie zirytowały te, które w trybie DR się pojawiły - głównie klawisze 1,2,3 których użyć nie można na czacie. Noszz, żeby nikt choć raz nie przeklikał od A-Z jakiejś nastawni przed wyjściem z EA??? Mają oni tam jakiekolwiek QA (quality assurance)? W dodatku chyba tego nie poprawili od ręki. Nie wiem jak teraz - tak mnie zniechęciła ta jakość, że przestałem grać.
  5. 1. Od wyjścia z EA, kiedy ujawniły się ewidentne (wręcz skandaliczne) babole, dochodzę do wniosku, że my stanowimy tylko bezkosztową bazę testerów. Dlatego od jakiegoś czasu niczego nie zgłaszam. Jeśli nie zaczną o społeczność SR bardziej dbać, to w końcu stracą tę bazę. Smutno to sobie uświadamiać, ale może są gotowi na takie poświęcenie? 😄 2. Oni skupiają się na B2B, a my to jw. 😞 https://www.money.pl/gielda/komunikaty/7090586494555777.html PS. Negatywa na Steam też w końcu walnąłem - choć serce mi pękało - bo sercem jestem z SR, ale rozum mówi co innego 😢
  6. Fakt. Zapewne wagon nie przeszedł przeglądu okresowego i stoi gdzieś na bocznicy w krzakach 😉
  7. A ten silnik Unity użyty w SR, to liznął cokolwiek RTXDI? Dzięki temu można od 2 lat mieć miliony dynamicznych świateł, a nie jedno czy kilka.
  8. Z różnych przesłanek wnoszę, że mogli użyć takiej technologii, która nie skaluje się zbyt latwo.
  9. Może i coś tam piszczy w trawie, ale niekonieczne taki sam musiałby być model. By to naturalnie wyglądało światło powinno się też odbijać. Przez to czoło loka też byłoby oświetlone. CP to Cyberpunk. Załączyłem link do porównania świateł auta z tej gry - z i bez RT. Różnica podobna, wg. mnie.
  10. Obawiam się, że tego się nie doczekamy. Porównując zachowanie gry w EA i po premierze dochodzę do wniosku, że zasadniczo niczego istotnego nie poprawiono w kwestii jakości grafiki czy płynności (z wyjątkiem wody). Światła nadal tak samo (nie)daleko świecą niezależnie od jasności, oświetlenie na granicy wjazdu/wylotu z tuneli są mocno nienaturalne, a latarnie świecą przez wszystko. Poza tym te nieszczęsne przycięcia nadal występują. Może jest ich odrobinę mniej, ale są nieakceptowalne. Ten efekt oślepiania to chyba wymaga zaawansowanego modelu oświetlenia. Nie wiem, czy bez RT udałoby się go osiągnąć. Patrz różnice w CP. https://static.polityka.pl/_resource/res/path/09/b7/09b7e578-75b0-4afd-8895-f529b5cd8fee
  11. Były dyskusje na ten temat. Generalnie jeśli SR jest symulatorem, a nie grą, to (moim zdaniem) powinien lepiej symulować warunki oświetlenia - zasięg świateł (jak wspomniał @Quentis), odbicia od obiektów odblaskowych, rozproszenie światła, cienie dla różnych źródeł, a nie tylko słońca - czyli latarnia nie powinna świecić przez sufit lokomotywy czy wagonów, lampy lokomotywy także powinny rzucać cienie, itd. Do tego pewnie przydałoby się wsparcie dla RT i HDR - choć to sfera fantazji bardziej. 😉
  12. grałem na GF Now kilka dni temu na multi. Zero problemów. Ale może ten błąd dotyczy nowych graczy, którzy dopiero co rozpoczynają przygodę z SR.
  13. Wiem, ale to chyba nie jest oczekiwany stan docelowy? Poza tym jak napełniasz uderzeniowym, to samouczek nie idzie dalej.
  14. S1 jest, ale na sąsiednim torze SimRail_log_2024-12-21_23-00-03.txt
  15. Wiesz, gra wykorzystuje jeszcze Directx 11, nie używają RT, FG, DLSS działa słabo, albo wcale - u mnie żadnych różnic w wydajności. Wybór odświeżania nie działa. To wiele mówi o tym tytule. Tym bardziej trudno spodziewać się wyciskania z GPU ostatnich soków.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy