Jump to content

Dear Wolf

Member
  • Posts

    56
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

9 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W pełni zgadzam się z autorem tematu. Piszę to jako osoba z branży, która ma styczność z wieloosobowymi zespołami. Również jako osoba zarządzająca zespołem miałem kilkanaście nieprzyjemnych sytuacji, i wiem że najciężej jest przełamać pierwsze lody. Liczę na dobry wiatr zmian. Trzymaj się MALECKI i będę się łudzić aby twój temat przyniósł pozytywne efekty.
  2. Bump, udało się coś w tym temacie zdziałać?
  3. Hej. Problem występuje również w EP08. YouTube:
  4. Po usunięci pliku ustawień, wydaje się być ok. Pojawił się komunikat o zresetowaniu ustawień w wyniku aktualizacji. Jeśli chcesz to podeśle logi raz zrzut DXDIAGA
  5. Hej Po dzisiejszym update, taka sytuacja:
  6. Hej, na Warszawie Centralnej miałem obok siebie nieaktywny skład AI, który miał takie dziwne shadery klosza lampy końca składu.
  7. Podolino po remoncie,, Kompiuter, tabliczka fabryczna jak i buda z innej parafii.
  8. Hej. Smugi na szybach są od wewnętrznej jak i zewnętrznej strony. Widać to chociażby po tym że smugi po obu stronach są gdzie indziej.
  9. Są to ujęcia bez gliczowania kamery, widok z trybu 3. W Maszynce nawet takiej pikselowy nie ma.
  10. Każdy skład na Warszawie wschodniej czy centralnej sterowany przez AI jest nieaktywny.
  11. Jak w temacie, NPC czekają przed drzwiami a do śmierci.
  12. Klasyka, NPC blokuje się o niewidzialną ścianę przy zejściu podziemnym, blokują się również o obiekty infrastruktury na krańcu peronu. Każdy z tych NPC jest wielkim fanem MJ.
  13. Siemanko Tyn razem pierdoła, animacja zamykania drzwi jest zbyt wolna do odtwarzanego dźwięku. Nie mam jak wrzucić teraz video, ale jest to łatwo weryfikowalne. Na moje animacja trwa tak do sekundy za długo. Trzask drzwi słyszmy na poziomie dopiero co zasłaniającym wejście.
  14. U mnie działo się podobnie na 16GB. Teraz przy 32 problem nie występuje. A gdy jeszcze miałem te 16 to najczęściej to ekran wywalało na Tutorialu EU07. Tak w połowie drogi do Sosnowca i w 2/3 to kilka razy. Chociaż i tak gierka nie zużywała nawet 10GB 🙂 Zwalałem to na Timingi ramów, może jednak blednie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy