-
Posts
212 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
MALECKI last won the day on April 19
MALECKI had the most liked content!
Reputation
557 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Widzę, że zrobiła się gorąca dyskusja na temat moich ustawień. 😉 No więc mam 1920 p na 70 calowym ekranie. Suwaczki na połowę i wszystko idzie płynnie. I tak, nadal podtrzymuję, że budynki losowe w SimRail są brzydkie i nierealne. Ostatnio przejechałem się pociągiem relacji Poznań-Wrocław i obserwowałem trasę właśnie z myślą o naszej dyskusji. I naprawdę nijak mają się te modele do rzeczywistości. Większość domów po drodze, to była charakterystyczna kostka z lat 80, której w grze w zasadzie nie ma. Jest też trochę domów z czerwonej cegły i takich szarych, ocieplonych z zewnątrz, ale naprawdę trudno znaleźć takie kształty i krzywizny, które proponuje SimRail. I nadal będę twierdził, że modele w TSW, chociaż do ideału im daleko, oddają realną architekturę występującą w danym kraju.
-
Nie wiem. Być może. Może trzeba w takim razie przejść na Unreal?
-
Immersja gry? To nie jest ważne?
-
Te rozklepane budy z dziwnymi dachami i oknami nijak się mają do polskiej rzeczywistości. Nie mogę się zgodzić, że TSW ma gorsze modele. Nie ma wybitnych, ale odzwierciedlają one realne style realnych budynków znajdujących się w tych krajach. A u nas nie ma ani typowej kostki z lat 80, ani pożądnych ceglanych domów na wsi. Wszystko wygląda bardzo umownie. Nie mówię tutaj o budynkach specjalnie modelowanych. Te są jak najbardziej ok.
-
Moja ocena kontentu jest ogólnie pozytywna. Na plus cena i pewne ukłony w kierunku ułatwienia graczom życia. Ale mam za to inne pytanie: CO DALEJ Z ROZWOJEM GRY? Mamy na co czekać, poza Łódź odc. 2? No i warto się wziąć za modele domów wolnostojących. Serio, to nie połowa lat 90, że wszystko jest krzywe, brzydkie i odrapane.
-
Kolego, ja rozumiem, że jesteś tu od niedawna i nie będziesz czytał wstecz całego forum, ale jakby zebrać wszystko do kupy, to naprawdę niewiele mają twórcy na swoją obronę. Podkreślam, że chodzi mi o relację z graczami, tempo prac to osobna sprawa. Wymienię tylko dwie rzeczy, które mnie przez te lata - a jestem tu od betatestów tej produkcji - zmierziły najbardziej: 1) Przy słynnej pierwszej dużej akutalizacji, która została potem podzielona na dwie równie słynne duże aktualizacje, twórcy do samego końca zachowywali pozory, że wszystko wyjdzie w jednej części. Pozory te były do tego stopnia rozwinięte, że niektórzy członkowie załogi siedzieli tuż przed wypuszczeniem aktualizacji na Discordzie razem z graczami i cieszyli się jakby nigdy nic ich szczęściem na czacie. Pomimo, że wiedzieli jakie będzie za chwilę rozczarowanie. To było fałszywe na maksa. 2) Wszystko było, a do tej pory jest, jakąś wielką tajemnicą wiary. O cokolwiek byś nie pytał, to nikt nie wie, nie orietnuje się i nie ma pojęcia. Minimalnie się to zmieniło w ostatnich miesiącach, ale ja nie widzę zbyt dużej różnicy. To tylko dwie rzeczy, a można by tu napisać wiele więcej, uwierz. Ludzie, którzy tutaj z Tobą piszą, już trochę posmakowali tego chleba.
- 1887 replies
-
- 10
-
-
Skąd wy to wszystko wiecie? W sensie inne trasy z Polski...
-
No niestety, kolego. Komunikacja z graczami w tej firmie, to najsłabsza strona. Jedyne pocieszenie dla Ciebie, to gra nie jest scamem. Trzeba niestety poczekać. Sorry for writing Polish. I'm tired after work.
-
Ano widzisz. Tutaj się różnimy. Ja wolę prowadzić skład i przejeżdżanie po raz setny (DOSŁOWNIE) przez takie Bukowno czy Będzin po prostu nie daje satysfakcji.
-
Masz rację, tylko co to zmienia? Każda obecnie gra, która opiera się na mapach - niezależnie czy jest to gra transportowa, strategia czy strzelanka - żyje z tego, że jest jakaś różnorodność map, która zapewnia różnorodość gry. Chyba, że ktoś wypuszcza od razu cały globus, jak Flight Simulator 😉 Multi w Simrail jest wspaniałe, ale tej grze dokucza JEDNOSTAJNOŚĆ. Gdyby były ze 4 takie mapy jak ta obecna, to moim zdaniem gra miałaby o wiele więcej graczy. Niestety, ale gry tego typu utrzymują się z wypuszczania nowych map.
-
Można się z tym zgodzić, ale można też powiedzieć, że u konkurencji też się w tym roku wiele zmieniło, bo wydają w ciągu 3 miesięcy 5 nowych tras. Z nowymi lokomotywami i wagonami. I to jest niestety porównanie skali obu projektów. Nie piszę tego, żeby zrobić przykrość twórcom. Po prostu żal, że nie ma nowych torów do objechania.
-
Kogo to obchodzi? Jak widać, zainteresowanie projektem zdechło. Nawet forum się nie rusza za bardzo.
- 1887 replies
-
- 12
-
-
-
-
Rozumiem to, ale graficznie jednak jest z przodu w porównaniu do SR. Może nie pod każdym względem, ale jednak. Pisałeś wcześniej o zaawansowaniu graficznym.
-
Ale nie denerwuj się, ja Cię nie chcę tym stwierdzeniem atakować. Po prostu nie znajduję w sobie chęci, żeby czytać wypowiedzi o objętości dwóch stron A4, kiedy siadam do wieczornego relaksu. Nic osobistego.
-
Chłopie, grałeś chociaż godzinę w TSW?