Jump to content

4rtur PL-UK

Member
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access Playtests

Reputation

27 Excellent

Recent Profile Visitors

317 profile views
  1. No raczej nie wygląda to fajnie ani naturalnie.
  2. Jeśli hamowałeś a zadajnik jazdy był ustawiony na jakąś moc to powinieneś go wrócić do pozycji "LC" w celu resetu po czym można powtórnie zadawać moc i pociąg rusza. Przed chwilką sprawdziłem ten scenariusz i działa maszyna śmiga normalnie w perony.
  3. Patrząc na Twoje wideo zastanawia mnie fakt dlaczego nie masz pełnej grafiki, brakuje treści na wyświetlaczach i skąd się bierze ta czerwona kropka przy kursorze myszki. Osobiście mam Win10 ale wiem że ludzie posiadają Win11 i normalnie grają a na koniec jaką posiadasz grafikę? A co do pytania możesz zarejestrować się w usłudze NVIDIA GeForce NOW i spróbować na niskich ustawieniach przejechać ten scenariusz mając później dostęp do multi. Zastanawiałem się jak Ci pomóc i mam pewną alternatywę, dlatego skontaktuj się ze mną na priv.
  4. Ja i wiele innych moich znajomych z którymi razem gram nie mamy tego problemu, to oznacza że problem będzie po Twojej stronie. Być może to zależy od połączenia z netem albo innych ustawień lub parametrów samego kompa, systemu itp. Na daną chwilę nie spotkałem się z czymś takim grając na wielu serwerach.
  5. Sama lokomotywa EP08 jest wstanie jechać 140 a dyżurując często widzę że boty jeżdżą z tą prędkością, myślę że w konfiguracji składu którym jechałeś miałeś wagon z maksymalną 120 lub odcinek którym jechałeś miał maksymalną szlakową 120 innej opcji raczej niema.
  6. Logiczne że jak ktoś ma dobrego kompa to nie będzie potrzebował korzystać z usługi GFN i osobiście sam wychodziłem z takiego założenia do czasu aż stwierdziłem że korzystanie z GFN pozwoli mi grać w tytuły których nie muszę instalować na kompie, oszczędzając w ten sposób miejsce na dyskach pod warunkiem posiadania ich w bibliotece. Postanowiłem sobie zagrać w SR na GFN i na początku też miałem podobne problemy jak wyżej, szybko doszedłem po przez testy na dwóch kontach że istotnym czynnikiem jest ustawienie parametrów gry w GFN, prawdopodobnie większość użytkowników myśli że jak ma płatną usługę i w miarę szybkiego neta to można windować ustawienia na Ultra nic bardziej mylnego, do tego dochodzi jeszcze znany problem z wydajnością samej gry przy ustawieniu pełnego teksturowania na kompach gdzie zjada momentalnie pamięć graficzną i ta sytuacja również występuje w GFN. Nasuwa się zatem pytanie czy można coś z tym zrobić, zawsze coś można i wystarczy dla uniknięcia powyższych problemów w obu taryfach GFN teksturowanie ustawić na 1/2 i dla niższej taryfy ogólne ustawienia naszej grafiki to max wysokie, gdyż nie możemy zapominać że w przypadku tej usługi drugim niemniej ważnym czynnikiem jest jeszcze prędkość naszego neta i o ile speedtest pokazuje że mamy np. 112 o tyle na serwerach GFN ta prędkość będzie o wiele niższa i może być pomiędzy 70-80 czyli wyższe ustawienia to wyższy transfer. To są moje konkluzje wynikające z testów które sam robiłem i pozwoliły mi na normalną grę kończąc problemy z brakiem dostępnej pamięci itp.
  7. A tu masz jak one w realu teraz wyglądają
  8. A myślisz skąd takie rozjaśnienie? To HDR tylko przesadzony w ustawieniach brakuje wiele opcji do ustawiania może kiedyś w przyszłości dodadzą, sie zobaczy.
  9. Właśnie w Elfie to najbardziej razi, po prostu ten HDR jest obłędny.
  10. We 8 „Wskaźnik jazdy bezprądowej" Pojazd nie powinien pobierać prądu z sieci trakcyjnej: przy przejeździe po torze, przy którym jest ustawiony wskaźnik (We 8a) przy wjeździe na tor odgałęziający się w prawo (We 8b) przy wjeździe na tor odgałęziający się w lewo (We 8c) Ten wskaźnik ustawia się w odległości nie mniejszej niż 30 m i nie większej niż 80 m przed elementem podłużnego sekcjonowania sieci jezdnej, takim jak izolowane przęsło naprężenia, przerwa powietrzna, izolator sekcyjny, który oddziela elektrycznie dwa odcinki sieci i przez który należy przejeżdżać bez pobierania prądu trakcyjnego z sieci. Maszynista lokomotywy lub EZT po minięciu tego znaku powinien ustawić nastawnik i bocznik na zerowe pozycje.
  11. Mod działa na DLSS i FSR cytując : "Zastąpienie DLSS 2.x FSR 2.1.2 dla różnych gier, takich jak Cyberpunk 2077, Red Dead Redemption 2 itp. Zawiera pakując/ładując DLL (winmm.dll), aby wyłączyć sprawdzanie GPU Nvidia GeForce RTX, więc użytkownicy AMD Radeon / Nvidia GTX mogą cieszyć się modem. "
  12. W prologu było bezproblemowo zrobić to osiągnięcie a tu widzę że jest z tym mały problem. Czytam wszystkie dyskusje, przeglądam fotki i dzisiaj postanowiłem przejechać tą misje i zobaczyć co z tego wyniknie. Wynik taki sam, za każdym razem przejazd perfekcyjny a osiągnięcia jak nie było tak niema. Zacząłem analizować moje fotki, wyglądały tak samo ale zwróciło moją uwagę brak czasu przyjazdu do Dąbrowy Ząbkowice gdzie zaczynamy całą tą przygodę. W rubryce "Planowany przyjazd" mamy planową godzinę a w rubryce "Twój przyjazd" widzimy jej brak tylko kreseczka i zaczyna to nabierać sensu. Dlaczego miało by zaliczać trasę jak brakuje nam jednego czasu pomimo że gra uznaje zakończenie scenariusza z sukcesem, troche dziwne ale wygląda że brakuje tego jednego parametru do szczęścia. W mojej ocenie ale tylko mojej, mamy inne kryteria do ukończenia scenariusza a inne do zaliczenia tego osiągnięcia na Steamie.
  13. Czyli tylko taran 😉 albo 🙏 się i czekać do resetu.
  14. Czasem wystarcza przejąć pociąg ruszyć nim i oddać botowi z powrotem, ja tak robię i w większości to pomaga a jak nie to go wykoleić bo przecież usunąć się nie da gdyż nie ma takiej opcji.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy