Jump to content

Żelipapą

Member
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

22 Excellent
  1. Jeśli jest taka możliwość, przydałoby się żeby można było podejrzeć sobie cały rozkład od stacji początkowej do końcowej
  2. Przyda się możliwość zapisu stanu gry, choćby tylko dla ostatniego scenariusza. Chcąc przejechać całą trasę nie mając w ciągłości 2 godzin wolnego czasu w ciągu dnia staje się to niewykonalne. Pozdrawiam
  3. Podpinam się, mi przykładowo HUD przeszkadza, wolę obserwować przyrządy na pulpicie maszynisty, poza tym tak jest bardziej realistycznie.. ostrzeżenia stałe można jeszcze odczytać ze wskaźników uprzedzających ograniczenie, natomiast nie mam nigdzie informacji jaka jest prędkość rozkładowa, powinno być to umieszczone w rozkładzie jazdy, tak samo numery kanałów radiowych i rodzaj blokady jaka jest na danym szlaku
  4. Moim zdaniem warto by było dodać w rozkładzie informacje na jaką blokadę liniową jest wyjazd z danej stacji.. W singlu w scenariuszu z siódemką jest sytuacja, że jest wyjazd na sygnał zastępczy, podpowiedź w prawym górnym roku wskazuje ograniczenie prędkości do 40km/h czyli sugeruje wyjazd na blokadę półsamoczynną. W momencie minięcia semafora w prawym dolnym rogu wskakuje ograniczenie prędkości do 20km/h, bo jednak jest wyjazd na SBL i zanim się do 20 wyhamuje naliczane są ujemne punkty za przekroczenie prędkości. W rzeczywistym rozkładzie jazdy mamy oznaczenia (S,SS,P lub PP)
  5. To był wyjazd z toru przy którym stała tylko tarcza manewrowa czy był semafor? Wyprawienie pociągu na Ms2 i rozkaz pisemny S na pominięcie W5 nie może załatwić sprawy... jeżeli jest tylko tarcza manewrowa to można wyprawić pociąg tylko na rozkaz pisemny S na wyjazd z toru nie posiadającego semafora wyjazdowego. Jeżeli zaś jest semafor na którym nie można podać sygnału zezwalającego, wtedy albo Sz albo rozkaz na pominięcie sygnału Stój na semaforze.
  6. Po rozpoczęciu gry, nie mogąc doczekać się sygnału zezwalającego na jazdę, z ciekawości ruszyłem EU07 pomijając sygnał "stój" oto efekty: - żadnej konsekwencji za pominięcie sygnału "stój" - brak efektu rozprucia rozjazdów ułożonych na inny przebieg dla jazdy z ostrza - reszta rozjazdów poprowadziła na dosyć długi ślepy tor bez sieci - po wyjeździe spod sieci z pantografami nic się nie wydarzyło, nadal było napięcie na lokomotywie, dalej była możliwość normalnej jazdy do miejsca w którym skończył się tor po czym nastąpiło "wykolejenie" i dopiero wtedy scenariusz się zakończył Niestety nie mam żadnych screenów
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy