Jump to content

DAREKSET

Member
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

4 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na PL2 około 20:30 jechałem składem 1437. Dojechałem do stacji Sosnowiec Główny gdzie czekałem na odjazd. Do planowego odjazdu było jeszcze około 1:30 minuty. Miałem podany wyjazd S2 w kierunku Katowic. Nagle nie wiem co było przyczyną, ale scenariusz zakończył się, a na ekranie wyświetlił się komunikat o usunięciu pociągu. Obawiam się że usuwanie pociągów jest zbyt bardzo restrykcyjne Screen oraz log w załączeniu. SimRail_log_2023-02-23_18-01-03.txt
  2. W ET25 Dragon po naciśnięciu przycisku w kabinie nie działa spryskiwacz szyby przedniej.
  3. Dzięki za odpowiedź Nie mniej jednak według mnie ten wyjazd jest zdecydowanie pod górę.
  4. Za stacją Tunel po wyjeździe z tunelu w kierunku Sędziszowa tory wspinają się na dość spore wzniesienie i tu składy powinny przy zadanej prędkości na tempomacie zwiększać moc, natomiast dzieję się dokładnie odwrotnie aby utrzymać prędkość zadaną hamują i to dość mocno. Możliwe, że jest odwrócone poziomowanie terenu w scenariuszach. Screen na potwierdzenie takiej sytuacji.
  5. Prowadząc pociąg 24903 na stacji Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce w kierunku Sosnowiec Kazimierz zauważyłem prawdopodobnie brak wskaźnika W4 końcowego przy peronie na torze nr 1, dlatego nie wskazało mi miejsca postoju i oczywiście nie zaliczyło rozkładowego postoju na stacji.
  6. Obraz w lusterkach w EN76 na stacji Katowice około 21:00 jest bardzo ciemny i niewspółmierny do otoczenia na stacji jeśli stanie się i spojrzy się na wysokości lusterka i patrzy w kierunku końca składu.
  7. Po aktualizacji w dniu 28-01 wyświetlanie mocy na zegarach nie odpowiada ustawionej mocy na zadajniku jazdy w ED-250. To samo występuje przy hamowaniu. Przykład z zadajnikiem na 100%, a wskazania około 50% Korelacja mocy na zegarze z zadajnikiem mocy według mnie nie działa poprawnie, ale mogę się mylić Zrzut w załączeniu
  8. Przy wjeździe do tunelu na Warszawę Centralną od strony Zachodniej rozpadał się deszcz. Padał przez cały czas jak przejeżdżałem przez dworzec i tunele Przy wyjeździe z tunelu w kierunku Wschodniej przestał padać. Oczywiście ma zaktualizowaną grę dzisiejszym patchem
  9. Po przejęciu od bota EN96 załączony hamulec prawdopodobnie bezpieczeństwa przez co brak możliwości kontynuowania jazdy. Ponownie oddałem kontrolę botowi, a następnie znów przejąłem skład i za drugim razem już wszystko działało poprawnie, a skład nie był zahamowany.
  10. AI jako dyżurny w Grodzisku układa nie poprawne przebiegi dla składów. Zrobił to z semafora Gr_P3 dla pociągu 1335 oraz z semafora Gr_H2 dla pociągu 19967. Nastąpiło oczywiście rozwiązanie przebiegów. Następnie kolejne ułożenie było prawidłowe. Screenshot z pociągu 19967, który prowadziłem.
  11. AI w Zawierciu ułożył nie poprawny przebieg z semafora ZW_P4 i zadziałał system blokady rozwiązując go. Następnie po otrzymaniu S2 pojechałem zgodnie z rozkładem. Informacja na screenshot. Identyczna sytuacja z błędnym ułożeniem przebiegu była w Zawierciu {AI} dla pociągu 644030 i znów zadziałał system blokady.
  12. W trakcie przejazdu przez Sosnowiec Główny AI błędnie skierował lokomotywę TRAKXX na tor bez sieci trakcyjnej. Dodatkowo nie spowodowało to zaniku napięcia, a po podaniu sygnału zezwalającego była możliwość dalszej jazdy. Szczegóły na screenshot
  13. Może przesunięcie pokrętła w lewo o kilka milimetrów.
  14. W EN76 jest przycisk obok piaskownicy, który wygląda na jednopozycyjny - tylko włącz, lecz nie pozostaje z pozycji włączony tylko wraca do poprzedniej co uniemożliwia wyłączenie oświetlenia.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy