-
Posts
20 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
Reputation
4 NeutralRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Na PL2 około 20:30 jechałem składem 1437. Dojechałem do stacji Sosnowiec Główny gdzie czekałem na odjazd. Do planowego odjazdu było jeszcze około 1:30 minuty. Miałem podany wyjazd S2 w kierunku Katowic. Nagle nie wiem co było przyczyną, ale scenariusz zakończył się, a na ekranie wyświetlił się komunikat o usunięciu pociągu. Obawiam się że usuwanie pociągów jest zbyt bardzo restrykcyjne Screen oraz log w załączeniu. SimRail_log_2023-02-23_18-01-03.txt
-
W ET25 Dragon po naciśnięciu przycisku w kabinie nie działa spryskiwacz szyby przedniej.
-
Za stacją Tunel po wyjeździe z tunelu w kierunku Sędziszowa tory wspinają się na dość spore wzniesienie i tu składy powinny przy zadanej prędkości na tempomacie zwiększać moc, natomiast dzieję się dokładnie odwrotnie aby utrzymać prędkość zadaną hamują i to dość mocno. Możliwe, że jest odwrócone poziomowanie terenu w scenariuszach. Screen na potwierdzenie takiej sytuacji.
-
Obraz w lusterkach w EN76 na stacji Katowice około 21:00 jest bardzo ciemny i niewspółmierny do otoczenia na stacji jeśli stanie się i spojrzy się na wysokości lusterka i patrzy w kierunku końca składu.
-
Po aktualizacji w dniu 28-01 wyświetlanie mocy na zegarach nie odpowiada ustawionej mocy na zadajniku jazdy w ED-250. To samo występuje przy hamowaniu. Przykład z zadajnikiem na 100%, a wskazania około 50% Korelacja mocy na zegarze z zadajnikiem mocy według mnie nie działa poprawnie, ale mogę się mylić Zrzut w załączeniu
-
AI jako dyżurny w Grodzisku układa nie poprawne przebiegi dla składów. Zrobił to z semafora Gr_P3 dla pociągu 1335 oraz z semafora Gr_H2 dla pociągu 19967. Nastąpiło oczywiście rozwiązanie przebiegów. Następnie kolejne ułożenie było prawidłowe. Screenshot z pociągu 19967, który prowadziłem.
-
AI w Zawierciu ułożył nie poprawny przebieg z semafora ZW_P4 i zadziałał system blokady rozwiązując go. Następnie po otrzymaniu S2 pojechałem zgodnie z rozkładem. Informacja na screenshot. Identyczna sytuacja z błędnym ułożeniem przebiegu była w Zawierciu {AI} dla pociągu 644030 i znów zadziałał system blokady.