Zdarzało mi się już parę razy, że pociąg mi jakby gaśnie, świeci się kontrolka od “wyłącznik szybki” i mimo prób klikania przełącznika “wyłącznik szybki” kontrolka nadal się świeci. Działo się tak np po gwałtownym hamowaniu (zaciągnięciu hamulca na maxa) jak stwierdziłem, nie wyhamuję dobrze żeby zmieścić się w peronie. Mimo odhamowania składu ruszyć już nie chce, dopiero jak wrócę się do szafy niskiego napięcia, wyłączę i włączę baterię i potem w kabinie maszynisty zrobię wszystko od początku jak przy uruchamianiu składu to udaje się załączyć wyłącznik szybki, sprężarkę i wtedy można ruszyć. - Co jest powodem tego, że po nagłym hamowaniu nie mogę ponownie załączyć wyłącznika szybkiego ? Czy można to zrobić inaczej niż wychodząc do szafy niskiego napięcia żeby wyłączyć i ponownie włączyć baterię ?