-
Posts
183 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
Reputation
126 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Footz started following TRAXX niepoprawne hamowanie , Dyżurny Bukowno - niepoprawne wyprawianie pociagów na sygnał zastępczy , ELF światło w kabinie and 4 others
-
Witam Podczas dyżuru na posterunku Bukowno naciskając przycisk semafora F1, pomimo niespełnionych warunków do utwierdzenia przebiegu (brak wolnego szlaku), dwukrotnie został podany wyjazd na Sygnał Zastępczy, uzupełniony komunikatem o wysłaniem pociągu na kurs kolizyjny. SimRail_log_2024-04-28_10-42-06.txt
-
@GoppelPL mamy pytanie torszku offtopic do tego posta, ale dotyczace swiatel, czy po fixie 23.11.23 - "Poprawiono interakcje świateł z wolumetryczną mgłą" fix ten dotyczy wszystkich zrodel swiatla, np latarni na stacjach/nad torowiskiem? Rozumiem ze mial na celu poprawe mlecznych snopow swietlnych z lamp lokomotyw ale odnosze wrazenie ze calosc nocnego oswietlenia w symulatorze spadla znaczaca i się zastanawiam czy jest jakas opcja powrotu do oswietlenia sprzed fixa. No chyba ze mi sie to tykko wydaje i akurat jezdzilem w mgliste dni przed tym fixem 🙂
-
Oświetlenie budynków
Footz replied to krycjuy3DIDI's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Wg mnie brakuje trochu wiecej rozproszonego swiatla, widac to na bardziej odleglych blokach mieszkalnych gdzie widac tylko czern, i podswietlone kwadraciki okien. Po pierwszym update odnioslem wrazenie ze swiatla nocne sa o wiele lepsze, bardziej rozproszone i jest w nocy poprostu widniej, nie wiem czy to tez nie sprawka mgly i osiwetlenia ksiezyca. Natomiast po dodaniu fixa "interakcje świateł z wolumetryczną mgłą" mam wrazenie ze z powrotem zrobilo sie w nocy ciemno, swiatlo rozproszone praktycznie zniknelo. Zostalo to zapewne wprowadzone aby naprawić mgliste snopy swiatla z lamp lokomotyw, ale chyba tez popsuto wszystkie zrodla swiatla. Jezeli się mylę niech mnie użytkownicy developerzy poprawią, ale po pierwszym update aż chciało mi się jezdzić noca, stacje byly jasno oswietlone, na torach bylo dosc daleko widać, po fix z wolumetryczna mgla, odnioslem wrazenie ze wszystko to zniknelo, i chciałbym jakoś do tego wrocic. Moze ktos zna hacka jakigos np z configiem albo cos w tej wenie? -
ED250 Problem ze światłem z górnego leflektora
Footz replied to michalkam's topic in Archiwum zgłoszeń
Po fixie to zniknelo ale mam wrazenie ze ogolnie wszystkie swiatła oraz rozproszenie swiatel np z latarni zostało silnie stłumione przez co znowu w grze w nocy zrobiło sie strasznie ciemno. Przed tym fixem mam wrazenie o wiele przyjemniej jezdzilo sie w nocy, swiatla byly bardziej rozproszone z altarni, bylo ogolnie widniej. -
Witam, Ogolnie zauwazylem ze po fixie ze swiatlem w wolumetrycznej mgle czy czyms takim zrobilo sie sporo ciemniej w grze jezdzac noca. Osobiscie chciałbym aby mozna było cofnąc tego fixa/miec opcje wyboru jasności swiateł. Naprawde przed tym fixem jezdziło się o wiele przyjemniej noca. A teraz znowu straszna ciemnica, brak jakiegos rozproszonego swiatla.
-
Czaje, ale ten VRAM mam zawsze zapchany, stad dokupilen wiecej zwyklego RAMU, i ogolnie zawsze dziala dobrze albo przynajmniej satysfakcjonujaca jezeli chodzi o fpsy. Tylko wczoraj no ten spadek z przerwami trwal z 5 minut i do 8 fps, a wiec wyjatkowo nisko i wyjatkowo dlugo dlatego mnie to zdziwilo. Tym bardziej ze jadac na wzgorzu, otoczonym tylko drzewami i o polzmroku nie widac bylo jakiegos obciazenia sceneria.
-
Zgadza sie, tekstury pelne, rozdzielczosc maksymalna, dlss ultra quality.
-
WItam. Temat spadku FPS jest znany, jednak dziś zdarzył mi się nadzwyczajny przypadek, mianowicie pora była wieczorowa w symulatorze, także nie myślę żeby tutaj chodziło o wzmożone cieniowanie jak to bywa przy zachodzie słońca, oraz do tego spadki FPS z 45-55 były aż do 8-10 klatek, co wcześniej mi się nie zdarzało i spadki te trwały nadzwyczaj długo. Rozpoczęły się przy wjeździe do Łazy ŁA z (ok 21.10 z chwilowymi poprawami płynności, następnie na wylocie z Łazy ŁC na wzniesionym łuku w stronę DG Ząbkowice spadek FPS również był bardzo długi i przewlekły (ok 21.16). Załączam logi do analizy. Podczas przejazdu Przez DG Zabkowice mialem juz około 40 FPS. SimRail_log_2023-03-08_20-52-58.txt
-
Dorzuce swoje 2 grosze: zamiast tej nauki szlaku na pamiec na poczatek wystarczyl by bardziej szczegolowy RJ w symulatorze wraz z ograniczeniami predkosci.
-
Jak widac na przykladzie Włoszczowej Północ, pociąg jadący od prawej strony ma etykietę poza ekranem.
- 1 reply
-
- 1
-
Skróty klawiszowe działają tylko w jedną stronę
Footz replied to Pukion's topic in Archiwum zgłoszeń
Witam ponownie. W zwiazku z rozpoczeciem pracy nad fizycznymi kontrolerami przez kilku uzytkownikow SR, proponuje zeby rozwazyc jednak dodanie kompletnej listy bindow do klawiatury w jakiejs tam przyszlosci do obecnie dostepnych lokomotyw. Dzieki z gory za pozytywne rozpatrzenie prosby 😁 -
Nigdy w traxxie nawet tempomatu nie uzywalem
-
Napewno to sprawdzę. Dzieki
-
Dzieki wszystkim za odpowiedz i uswiadomienie. Wyglada ze Dragon jest o wiele bardziej elastyczny jezeli chodzi o hamowanie/rozpedzanie towarow, a z Traxxem bedzie trzeba stapac na paluszkach podczas hamowania inaczej zablokuje sklad na 15-20 sekund na rozjazdach 😐
-
Witam. Temat przeniesiony z dyskusji do Błędów jako że chciałbym żeby ktoś z devów mnie uświadomił czy hamowanie Traxxem tak ma działać jak działa czy jest coś jeszcze do poprawy. Oryginalny temat: Chciałem się zapytać czy jest opcja wyłączenia w lokomotywie TRAXX hamowania elektrodynamicznego, tak aby hamować wyłącznie pneumatycznie. Zauważyłem że bardzo ciężko jest przejść z hamowania (nawet delikatnego) do ponownego nastawienia mocy, przez prąd hamowania elektrodynamicznego który bardzo powoli maleje do 0 po zluzowaniu. W dragonie nie zauważyłem tego procesu, i tam bardzo szybko można przejść z hamowania do jazdy pociągowej, podobnie z EU07 można szybko zluzować hamowanie. Nie wiem, i nie znam się ale czy TRAXX jest po prostu jeszcze niedopieszczony pod tym względem, czy tak się różni od np DRAGONA? Oglądałem niedawno na YT wideo o ciekawostkach z TRAXX'a, i jest tam przycisk na dźwigni hamowania, którym można wyłączyć hamowanie elektrodynamiczne, ale w grze ono nie działa. Są tez opcje na ekranie ustawień TRAXXa ale nie wiem co niektóre robią, albo czy w ogóle cokolwiek robią. Zdaję sobie sprawę że pociąg towarowy potrzebuje czasu żeby zluzować hamulce, ale jak hamuje tylko do 5% ciśnienia hamulców, następnie luzuje do 0% a prąd elektrodynamicznego hamowania nadal spada w żółwim tempie do 0, i dopiero po tym fakcie mogę zacząć się rozpędzać, to wydaje mi się to straszny lag. Zgłaszam to jako bug. Może ktoś jeździ z was na TRAXXie, albo ma znajomego co się zna, albo ktoryś z DEVów się wypowie że tak ma być albo ma nie być ale będzie poprawione 🙂