Jump to content

Turionus

Member
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail

Reputation

3 Neutral
  1. Możliwe że sposób zaprezentowania może być ciężki do wykonania ale chodzi o nakreślenie problemu i pomysłu deweloperom. Tylko Oni wiedzą jakie mają możliwości techniczne. Koniec końców, zmienić to w jakiś sposób powinni bo ani rozpoczynanie w multi ani kończenie w multi i singlu nie powinno tak wyglądać jak obecnie.
  2. Wydaje mi się że jeszcze żadne zewnętrzne kontrolery nie są wspierane przez Simrail (jeszcze) i mogą nie działać.
  3. Dokładnie tak jak @KIEROWNIK pisze. Korzystanie ze stron zewnętrznych żeby zobaczyć który skład zaczyna bieg nie jest komfortowe wystarczy , nawet dodać ikonę jak przy tych które kończą bieg. Zapewne deweloperzy chcą maksymalnego realizmu gdzie dany skład już jedzie z jakiejś stacji (której nie ma jeszcze wdrożonej) a my go po drodze przejmujemy ale faktycznie byłoby ciekawiej gdyby takie składy zaczynały na bocznicach i trzeba by zgłaszać gotowość. Tak samo jak się kończy dany odcinek w multi ( i w singlu też) i gra urywa dosłownie jazdę wyświetlając koniec przejazdu/scenariusza to słabo wygląda. Brakuje możliwości całkowitego zakończenia samemu biegu pociągu (odstawienie na bocznicę albo chociaż żeby dany przejazd kończył się na ostatnim możliwym postoju z informacją w stylu: "Koniec pracy lub Zmiana maszynisty".
  4. Witam chciałem zaproponować kilka pomysłów, możliwe że któreś się już pojawiły ale nie chciałem się rozdrabniać na osobne posty. 1. Tryb ekonomiczny / kariera Sposób wykonania można zaczerpnąć z Euro Truck Sim 2 lub Microsoft Flight Sim 2024. Celem ma być ciągła zabawa na całej mapie bez wgrywania osobnych scenariuszy. Prawda jest taka że po zakończeniu scenariusza nic z tego nie mamy poza przyjemną przejażdżką. Po zakończeniu wszystkich scenariuszy SimRail nie ma CELU. Rozwijanie konta/firmy by trzymało dłużej przy grze. 1a. Tryb jazdy swobodnej / przyjmowanie zleceń. Granie ciągłe bez wychodzenia do menu wybierania nowych składów czy scenariuszy. 1b. Szkolenie /Egzamin ograniczenie kont. Zaczyna się od samouczka , potem zdaje się egzamin i zaczyna się od najprostszych maszyn. Wyjeżdża się godziny i kilometry, potem można podjąć kolejne szkolenie i kolejny egzamin na bardziej skomplikowane maszyny, przewożenie duży ładunków. (Patrz Kariera Microsoft Filght Simulator 2024.) Tak samo w kwestii dyżurnego. Czuć byłoby progres i byłby cel. 2. Wdrożenie całej sieci kolejowej Polski. 3. Możliwość zapisywania gry w singlu. ( o to już była prośba) przy 4h przejazdach to must have! 4. Zegarek jako akcesorium w kabinie. Jak się jeździ bez Interfejsu brakuje możliwości kontroli czasu i w singlu i multi. 5. Event globalny (miesięczny)- wszyscy gracze starają się przez określony czas przewieźć odpowiednią ilość towaru/pasażerów. Na koniec nagroda dla wszystkich. Malowanie/odblokowanie kolejnego odcinka kolejowego/lokomotywy/wagonu itp. Było coś takiego w Euro Truck Sim 2. 6. Tryb fotograficzny (to też ktoś pisał) - możliwość robienia zdjęć podczas scenariusza. 7. Multi. Mniejsza ilość serwerów żeby pozostałe były bardziej zapełnione. Automatyczne włączanie kolejnych przy zapełnieniu pozostałych. *8. W EN57 jeżeli dobrze pamiętam w kabinie samoczynnie co jakiś czas opadają okna. Nie wiem czy to zamierzone czy to może u mnie coś nie tak.
  5. Świetny pomysł . Bardzo mi tego brakuje , bo szukanie składu na mapie który zaczyna bieg jest upierdliwe. przedstawienie tego w taki sposób jak na zdjęciu jest idealny.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy