Jump to content

jkrzemien28

Member
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail

Reputation

2 Neutral
  1. Nie dostałem osiągnięcia... Sugeruję by przyjąć zasadę w osiągnięciach, że nie wymaga się rzeczy, o których grach wprost nie został poinformowany lub których nie jest w stanie monitorować. Inaczej granie w grę będzie powodować jedną wielką frustrację, bo gracz nie zrozumie o co chodzi w scenariuszu, albo co gorsza: gra będzie miała błąd i nie da osiągnięcia, które dać powinna. A im bardziej skomplikowane warunki do otrzymania osiągnięcia, to tym większa szansa, że będzie błąd. Obecnie mamy grę, która może i nie ma obiecanych funkcjonalności jak zapis gry, ale przynajmniej wiemy, że twórcy zajmują się przygotowaniem sprawdzania czy czasem gracz sobie nie zrobił przerwy od grania :D. Lepsze sposoby implementacji tego osiągnięcia: - po prostu, jeżeli gracz przejechał oba scenariusze to wykonał osiągnięcie. My wszyscy mamy coraz mniej czasu na grę, po co traktować to czy gracz miał mało czasu i rozbił sobie to na 2 dni jako coś złego? - bardziej masochistyczne: ok, wymagać tego by zrobić to ciągiem, ale jawnie informować na dowolnym etapie scenariusza jeżeli gracz wykona akcję, która przerwała możliwość dostania osiągnięcia oraz po przejściu pierwszego scenariusza pokazywać, że gracz może teraz dokończyć drugi scenariusz, by otrzymać osiągnięcie (choćby w debug menu). Mam nadzieję, że czuć frustrację po jeżdżeniu w kółko po tej trasie :). UP: jeszcze jedna przejażdżka i tym razem dostałem osiągnięcie 😛
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy