-
Posts
122 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
Other groups
JarkPomsky last won the day on March 25
JarkPomsky had the most liked content!
Reputation
166 ExcellentRecent Profile Visitors
-
Podział mapy na rejony - serwery
JarkPomsky replied to pawelbrzoza1's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Czyli nie jest połączone, wielka szkoda. -
JarkPomsky changed their profile photo
-
Podział mapy na rejony - serwery
JarkPomsky replied to pawelbrzoza1's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Czyli jest połączone? Sugerowałem się listą wbudowanych scenariuszy gdzie nie widziałem takiego połączenia 🙂 -
Podział mapy na rejony - serwery
JarkPomsky replied to pawelbrzoza1's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Czy ja dobrze widzę? W trybie jednoosobowym mapa nie jest połączona w całość? Multiplayer rozumiem, ale singleplayer? Czemu? -
Nie znam się więc się wypowiem. Myślę że zrobienie od podstaw lokomotywy jest dużo trudniejsze, niż scenerii na której układamy posiadane już zasoby (poza unikalnymi dworcami).
-
Zmiana pozycji kamery nr 6
JarkPomsky replied to JarkPomsky's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Przecież napisałem o wysokości kamery na poziomie oczu, a nie o perspektywie maszynisty. To znacząca różnica. Może się nadawać do cofania, ale tylko tylna. Przednia nie nadaje się do niczego. Poniżej kamera do sprzęgania prezentująca sprzęg, jako propozycja. Również odwrócona 2: -
Obecnie kamera ta do niczego się nie nadaje. Lubię jeździć pojazdami z kamerą przednią, ale muszę to robić przez obracanie i ustawianie kamery nr 2. Propozycja zmiany wysokości na poziom oczu maszynisty. Poniżej przykłady z kibla: Kamera 6 - Kamera 2 odwrócona
-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Niestety poza hakowaniem pamięci i skanowania schowka systemowego nic nie mamy. Należy uzbroić się w cierpliwość. -
Postulat dot. służb na składach towarowych.
JarkPomsky replied to Grandal74's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Wybaczcie że post pod postem. Zdecydowałem się jednak umieścić tarcze na prawym ekranie zamiast opisów tekstowych. Opisy tekstowe brzydko wyglądają. Pozostaje teraz umieścić kontrolki, które są niezbędne podczas jazdy - np. przecież nie potrzebuję do jazdy kontrolki, która pokazuje czy akurat sprężarka pracuje. Jak będzie API i dorwę kiedyś ekrany 4:3 to włożę wszystko co się da. Teraz model uproszczony. -
ET22 cargo unit
JarkPomsky replied to Fightdrug's topic in Suggestions for improvements [Multiplayer]
-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Pierwsze uruchomienie ekranów: Ekrany podpięte z thinPC z ubuntu, ale tak słabym że z wielkim trudem aktualizuje słupki (jak mocny może być komputer który kosztuje 100zł? hah) 😄 to bardziej test czy się dobrze wyświetla, niż docelowe rozwiązanie. I wyświetla się dobrze. Oczywiście zostają problemy z "klikaczem", które zaznaczyłem w postach powyżej. Około sekundowe (a z tym pc nawet 30sekundowe) opóźnienia. Następna sprawa to to, że w Vehicle I/O nie ma statusu czuwaka!! Niby jest, "ttd_bcu_out_sygnalca": 0, "ttd_bcu_out_sygnalshp": 0, ale czy SHP albo CA świeci czy nie, to obie wartość są zawsze = 0. Nie mam kompletnie pomysłu na prawy ekran, jak to poukładać. A co do API - Jeżeli inni nie mają odwagi, zróbmy to my – WIRTUALNI MIKOLE! ZBIERZMY GRUPĘ 300 WIRTUALNYCH MIKOLI. RUSZAMY POKOJOWO W STRONE SIEDZIBY SIMRAIL. W ŚRODKU TŁUMU PROGRAMIŚCI Z LAPTOPAMI, Z PODSTAWIONĄ PAMIĘCIĄ USB, ŻEBY WGRYWAĆ KOD API DO GRY. NIECH NA ZEWNĄTRZ CZEKAJĄ BARDZO DUŻO MIKOLI I ODWRACA UWAGĘ OCHRONY. POKOJOWO WCHODZIMY DO SIEDZIBY SIMRAIL. IDZIEMY I NIE ZATRZYMUJEMY SIĘ. OTACZAMY SERWEROWNIĘ. PROGRAMIŚCI ODPINAJĄ SYSTEMY OCHRONY, WGRYWAJĄ API . WYCHODZIMY I POKOJOWO KIERUJEMY SIĘ DO WYJŚCIA. RESZTA MIKOLI OSŁANIA, SYMULUJĄC RUCH KOLEJOWY W CZASIE RZECZYWISTYM, BLOKUJĄC DOSTĘP ADMINÓW DO SERWERÓW I ODCIĄGA UWAGĘ OCHRONY. SŁUCHAJCIE NIE MA INNEGO WYJŚCIA Z TEJ KRYZYSOWEJ SYTUACJI! -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Przygotowałem GUI dla lewego ekranu dragona. Niestety mam ekrany 16:9 a oryginalne są 4:3, dlatego mogę upchać dużo mniej informacji. Prawy zrobie tak, że nie będzie tam tarcz prędkości i siły pociągowej - je zastąpię wskazaniami tekstowymi. Dzięki za uświadomienie że ikony z gry można dorwać w katalogu, bo już chciałem je rysować 😄 -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
@olo101Sam drukowałeś czy korzystałeś z usług jakiejś firmy? -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Ja nic nie widzę, gdzie? 🙂