Jump to content

JarkPomsky

Member
  • Posts

    112
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Other groups

SimRail Playtests Early Access

JarkPomsky last won the day on March 25

JarkPomsky had the most liked content!

Reputation

162 Excellent

Recent Profile Visitors

1125 profile views
  1. Wybaczcie że post pod postem. Zdecydowałem się jednak umieścić tarcze na prawym ekranie zamiast opisów tekstowych. Opisy tekstowe brzydko wyglądają. Pozostaje teraz umieścić kontrolki, które są niezbędne podczas jazdy - np. przecież nie potrzebuję do jazdy kontrolki, która pokazuje czy akurat sprężarka pracuje. Jak będzie API i dorwę kiedyś ekrany 4:3 to włożę wszystko co się da. Teraz model uproszczony.
  2. Pierwsze uruchomienie ekranów: Ekrany podpięte z thinPC z ubuntu, ale tak słabym że z wielkim trudem aktualizuje słupki (jak mocny może być komputer który kosztuje 100zł? hah) 😄 to bardziej test czy się dobrze wyświetla, niż docelowe rozwiązanie. I wyświetla się dobrze. Oczywiście zostają problemy z "klikaczem", które zaznaczyłem w postach powyżej. Około sekundowe (a z tym pc nawet 30sekundowe) opóźnienia. Następna sprawa to to, że w Vehicle I/O nie ma statusu czuwaka!! Niby jest, "ttd_bcu_out_sygnalca": 0, "ttd_bcu_out_sygnalshp": 0, ale czy SHP albo CA świeci czy nie, to obie wartość są zawsze = 0. Nie mam kompletnie pomysłu na prawy ekran, jak to poukładać. A co do API - Jeżeli inni nie mają odwagi, zróbmy to my – WIRTUALNI MIKOLE! ZBIERZMY GRUPĘ 300 WIRTUALNYCH MIKOLI. RUSZAMY POKOJOWO W STRONE SIEDZIBY SIMRAIL. W ŚRODKU TŁUMU PROGRAMIŚCI Z LAPTOPAMI, Z PODSTAWIONĄ PAMIĘCIĄ USB, ŻEBY WGRYWAĆ KOD API DO GRY. NIECH NA ZEWNĄTRZ CZEKAJĄ BARDZO DUŻO MIKOLI I ODWRACA UWAGĘ OCHRONY. POKOJOWO WCHODZIMY DO SIEDZIBY SIMRAIL. IDZIEMY I NIE ZATRZYMUJEMY SIĘ. OTACZAMY SERWEROWNIĘ. PROGRAMIŚCI ODPINAJĄ SYSTEMY OCHRONY, WGRYWAJĄ API . WYCHODZIMY I POKOJOWO KIERUJEMY SIĘ DO WYJŚCIA. RESZTA MIKOLI OSŁANIA, SYMULUJĄC RUCH KOLEJOWY W CZASIE RZECZYWISTYM, BLOKUJĄC DOSTĘP ADMINÓW DO SERWERÓW I ODCIĄGA UWAGĘ OCHRONY. SŁUCHAJCIE NIE MA INNEGO WYJŚCIA Z TEJ KRYZYSOWEJ SYTUACJI!
  3. Przygotowałem GUI dla lewego ekranu dragona. Niestety mam ekrany 16:9 a oryginalne są 4:3, dlatego mogę upchać dużo mniej informacji. Prawy zrobie tak, że nie będzie tam tarcz prędkości i siły pociągowej - je zastąpię wskazaniami tekstowymi. Dzięki za uświadomienie że ikony z gry można dorwać w katalogu, bo już chciałem je rysować 😄
  4. @olo101Sam drukowałeś czy korzystałeś z usług jakiejś firmy?
  5. Nie można, trzeba samemu to zrobić (albo z AI) 😄 Wiem jak budować GUI, wcześniej dawałem filmik z tabletu który pokazuje prąd silników Ja też będę robił taki pulpit, z dwoma ekranami dotykowymi 7 cali. No i w końcu nie mamy API więc nikomu się nie śpieszy 🙂 Twoje dźwignie działają jak przyciski na klawiaturze rozumiem mają 3 pozycje. Ja szukam takich które mają 5 pozycji, byłoby to jak na obrazku niżej, dzięki temu można by łatwo sterować też starszymi lokomotywami. Dźwignia powracająca do "n", nie blokująca się. Ma ktoś namiar na takie?
  6. Jest kilka problemów z tym sposobem które wychwyciłem, które dyskwalifikują ten sposób dla mnie. Po 1. samo wyświetlanie Vehicle I/o zabiera na moim złomie jakieś 5-7 FPS przy lokomotywie Dragon. A celuje w 40FPS, więc to duża wartość. Po 2. Wartości w moim GUI pojawiają się około 0,5 -1 sekundy po tych widzianych w grze, nawet zmniejszając czas klikania i odczytu na 50ms. Hakowanie pamięci jednak działa dużo lepiej, ale wymaga dużo pracy. Udostępniam kod dla chcących i lubiących się bawić: Main https://pastecode.io/s/btos4qdq ClientServer https://pastecode.io/s/v3yq1adv Odpuszczam 😄 czekam na API i już nic nie kombinuje 😄
  7. Mam dobre wieści. Wpadłem na genialny pomysł. Znalazłem sposób na pobieranie danych od wszystkich lokomotyw, niezależnie od update gry i bez potrzeby hakowania pamięci. Sposób jest tak absurdalny że aż głupi 🙂 Sposób polega na klikaniu w przycisk "Copy to Clipboard" pod F8 > Vehicle I/O. Okno można przesunąć poza widoczny ekran gry, patrz niżej prawy dolny róg. Reszta jak w instrukcji programu. Jedyny minus, nie można używać myszki, ale jak potrzeba to można jednym klawiszem wyłączyć i włączyć. Klikacz w żadnym stopniu nie przeszkadza w grze 🙂 Załączam program. StatusLokomotyw.zip
  8. Poddaje się, spędziłem przy tym kilka godzin i nic. Jakby ktoś chciałby spróbować: Zresztą wyczytałem że to może i tak działać tylko na kilka aktualizacji, póki kod znacząco się nie zmieni.
  9. Rozumiem że wszystko się zepsuło? 🙂 Nowy sposób nie opierał się na przesunięciach, tylko na wzorcach bajtowych. Nie udało mi się wyciągnąć prawidłowych wartości. 😞 Funkcja co prawda znajdywała wzorzec bajtowy w pamięci, ale pobrana wartość była kompletnie inna. Potem pomysł porzuciłem, ale pobawię się jeszcze tym później, ale w innej tj. jakiejś prostszej aplikacji, żeby zrozumieć co mogę zrobić.
  10. Zaraz przyjdzie update i wszystko Ci zepsuje 😄
  11. Moim zdaniem to są detale, które w żadnym stopniu nie wpływają na rozgrywkę. Jestem zwolennikiem mieszania realizmu z fikcją jeśli jest ona korzystna dla rozgrywki - przykład - APO albo dodanie do gry powiedźmy nowego Gryffina 200, którego przecież nie było w 2018 roku.
  12. Koniecznie pobierz ten scenariusz. Można jeździć w kółko i wszystko testować:
  13. Jak wyskakuje 1 to pauzuj grę przy włączonym f8 i wtedy skanuj.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy