Jump to content

JarkPomsky

Member
  • Posts

    132
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Other groups

SimRail Playtests Early Access

JarkPomsky last won the day on July 11

JarkPomsky had the most liked content!

Reputation

173 Excellent

Recent Profile Visitors

1343 profile views
  1. Zgłaszałem kiedyś coś podobnego, niestety bez odezwu.
  2. Mając fizyczny pulpit nie widze sensu, żeby umieszczać kamerę w kabinie lokomotywy. Bo co ona ma wtedy pokazywać? Przedziałki od szyb? Lepiej kamerę ustawić przed szybą czołową na środku loka, a całą resztę mieć fizycznie na biurku.
  3. Ja bym wolał pojedynczy np. taki ASUS ROG STRIX XG49VQ to dwie połączone 27ki bez tych ramek okropnych w środku obrazu 🙂 A rozdziałka 3840x1080 nie zabije komputera.
  4. Powyższy suwaczek wejścia na windows. Interfejs graficzny miałem na Ubuntu.
  5. Tak, to tylko dla zabawy, zobaczyć czy się da 🙂
  6. Pobawiłem się chwilę i mam wejście do zadajnika mocy Dragon2. Oczywiście zamiast suwaka na ekranie można użyć czego się chce np. fizycznej wajchy na fizycznym pulpicie pod arduino czy coś. Wszystko opiera się na manipulacji zmiennych w pamięci. Oto kod python: https://pastecode.io/s/g84vtnkf
  7. Jesteśmy w stanie robić tylko odczyt hakując pamięć lub skanować schowek systemowy. Ale to zbyt pracochłonne, więc odpuściłem temat, a drugi sposób niewydajny. Co to odwrotnego kierunku myślę, że wiem jakby można było hakować dane w pamięci żeby otrzymać to co chcemy, czyli np. płynna regulację od 0-100% na zadajniku mocy. Po prostu zamiast zmieniać wartości per se moc-X, które po sekundzie zmieniły by się z powrotem na poprzednie, powinno się manipulować wartościami położenia dźwigni w pamięci. Już jakiś czas temu o tym myślałem jednak brak mi chęci do działania. Czekamy na oficjalne API.
  8. Post z 2023, wtedy tej kamery jeszcze nie było. Poza tym ta kamera jest zdecydowanie za nisko i pokazuje w większości niebo zaciemniając pozostałe obiekty. Do niczego sie nie nadaje - zgłaszałem już propozycje poprawy, ale twórcy stwierdzili że to nie jest kamera perspektywy maszynisty tylko widoku na sprzęgi. Na dzisiaj kamera 2 z ręcznym obróceniem (lewym przyciskiem myszy) spełnia mój postulat o kamerze z szyby, ale na zewnątrz lokomotywy. EDIT: Taka ciekawostka jeszcze, cały mój interfejs graficzny który pokazałem w poprzednich postach poszedł do kosza. Teraz mam szkielet gui rysowany jest w canvas, a komunikacja odbywa się przez websocket, co jest dużo szybsze.
  9. Many people are waiting for it, but the creators remain stubbornly silent.
  10. Pewnie to wiecie ale nie zaszkodzi napisać. Laptop odpięty od zasilania, czyli działający na baterii ma dużo gorszą wydajność. Do gier podpinamy ładowarkę.
  11. Czyli nie jest połączone, wielka szkoda.
  12. Czyli jest połączone? Sugerowałem się listą wbudowanych scenariuszy gdzie nie widziałem takiego połączenia 🙂
  13. Czy ja dobrze widzę? W trybie jednoosobowym mapa nie jest połączona w całość? Multiplayer rozumiem, ale singleplayer? Czemu?
  14. Nie znam się więc się wypowiem. Myślę że zrobienie od podstaw lokomotywy jest dużo trudniejsze, niż scenerii na której układamy posiadane już zasoby (poza unikalnymi dworcami).
  15. Przecież napisałem o wysokości kamery na poziomie oczu, a nie o perspektywie maszynisty. To znacząca różnica. Może się nadawać do cofania, ale tylko tylna. Przednia nie nadaje się do niczego. Poniżej kamera do sprzęgania prezentująca sprzęg, jako propozycja. Również odwrócona 2:
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy