-
Posts
126 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Other groups
JarkPomsky last won the day on July 5
JarkPomsky had the most liked content!
Reputation
169 ExcellentRecent Profile Visitors
-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Jesteśmy w stanie robić tylko odczyt hakując pamięć lub skanować schowek systemowy. Ale to zbyt pracochłonne, więc odpuściłem temat, a drugi sposób niewydajny. Co to odwrotnego kierunku myślę, że wiem jakby można było hakować dane w pamięci żeby otrzymać to co chcemy, czyli np. płynna regulację od 0-100% na zadajniku mocy. Po prostu zamiast zmieniać wartości per se moc-X, które po sekundzie zmieniły by się z powrotem na poprzednie, powinno się manipulować wartościami położenia dźwigni w pamięci. Już jakiś czas temu o tym myślałem jednak brak mi chęci do działania. Czekamy na oficjalne API. -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Post z 2023, wtedy tej kamery jeszcze nie było. Poza tym ta kamera jest zdecydowanie za nisko i pokazuje w większości niebo zaciemniając pozostałe obiekty. Do niczego sie nie nadaje - zgłaszałem już propozycje poprawy, ale twórcy stwierdzili że to nie jest kamera perspektywy maszynisty tylko widoku na sprzęgi. Na dzisiaj kamera 2 z ręcznym obróceniem (lewym przyciskiem myszy) spełnia mój postulat o kamerze z szyby, ale na zewnątrz lokomotywy. EDIT: Taka ciekawostka jeszcze, cały mój interfejs graficzny który pokazałem w poprzednich postach poszedł do kosza. Teraz mam szkielet gui rysowany jest w canvas, a komunikacja odbywa się przez websocket, co jest dużo szybsze. -
Many people are waiting for it, but the creators remain stubbornly silent.
-
Pewnie to wiecie ale nie zaszkodzi napisać. Laptop odpięty od zasilania, czyli działający na baterii ma dużo gorszą wydajność. Do gier podpinamy ładowarkę.
-
Podział mapy na rejony - serwery
JarkPomsky replied to pawelbrzoza1's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Czyli nie jest połączone, wielka szkoda. -
JarkPomsky changed their profile photo
-
Podział mapy na rejony - serwery
JarkPomsky replied to pawelbrzoza1's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Czyli jest połączone? Sugerowałem się listą wbudowanych scenariuszy gdzie nie widziałem takiego połączenia 🙂 -
Podział mapy na rejony - serwery
JarkPomsky replied to pawelbrzoza1's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Czy ja dobrze widzę? W trybie jednoosobowym mapa nie jest połączona w całość? Multiplayer rozumiem, ale singleplayer? Czemu? -
Nie znam się więc się wypowiem. Myślę że zrobienie od podstaw lokomotywy jest dużo trudniejsze, niż scenerii na której układamy posiadane już zasoby (poza unikalnymi dworcami).
-
Zmiana pozycji kamery nr 6
JarkPomsky replied to JarkPomsky's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Przecież napisałem o wysokości kamery na poziomie oczu, a nie o perspektywie maszynisty. To znacząca różnica. Może się nadawać do cofania, ale tylko tylna. Przednia nie nadaje się do niczego. Poniżej kamera do sprzęgania prezentująca sprzęg, jako propozycja. Również odwrócona 2: -
Obecnie kamera ta do niczego się nie nadaje. Lubię jeździć pojazdami z kamerą przednią, ale muszę to robić przez obracanie i ustawianie kamery nr 2. Propozycja zmiany wysokości na poziom oczu maszynisty. Poniżej przykłady z kibla: Kamera 6 - Kamera 2 odwrócona
-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Niestety poza hakowaniem pamięci i skanowania schowka systemowego nic nie mamy. Należy uzbroić się w cierpliwość. -
Postulat dot. służb na składach towarowych.
JarkPomsky replied to Grandal74's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Wybaczcie że post pod postem. Zdecydowałem się jednak umieścić tarcze na prawym ekranie zamiast opisów tekstowych. Opisy tekstowe brzydko wyglądają. Pozostaje teraz umieścić kontrolki, które są niezbędne podczas jazdy - np. przecież nie potrzebuję do jazdy kontrolki, która pokazuje czy akurat sprężarka pracuje. Jak będzie API i dorwę kiedyś ekrany 4:3 to włożę wszystko co się da. Teraz model uproszczony. -
ET22 cargo unit
JarkPomsky replied to Fightdrug's topic in Suggestions for improvements [Multiplayer]