Jump to content

JarkPomsky

Member
  • Posts

    126
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Other groups

SimRail Playtests Early Access

JarkPomsky last won the day on July 5

JarkPomsky had the most liked content!

Reputation

169 Excellent

Recent Profile Visitors

1285 profile views
  1. Jesteśmy w stanie robić tylko odczyt hakując pamięć lub skanować schowek systemowy. Ale to zbyt pracochłonne, więc odpuściłem temat, a drugi sposób niewydajny. Co to odwrotnego kierunku myślę, że wiem jakby można było hakować dane w pamięci żeby otrzymać to co chcemy, czyli np. płynna regulację od 0-100% na zadajniku mocy. Po prostu zamiast zmieniać wartości per se moc-X, które po sekundzie zmieniły by się z powrotem na poprzednie, powinno się manipulować wartościami położenia dźwigni w pamięci. Już jakiś czas temu o tym myślałem jednak brak mi chęci do działania. Czekamy na oficjalne API.
  2. Post z 2023, wtedy tej kamery jeszcze nie było. Poza tym ta kamera jest zdecydowanie za nisko i pokazuje w większości niebo zaciemniając pozostałe obiekty. Do niczego sie nie nadaje - zgłaszałem już propozycje poprawy, ale twórcy stwierdzili że to nie jest kamera perspektywy maszynisty tylko widoku na sprzęgi. Na dzisiaj kamera 2 z ręcznym obróceniem (lewym przyciskiem myszy) spełnia mój postulat o kamerze z szyby, ale na zewnątrz lokomotywy. EDIT: Taka ciekawostka jeszcze, cały mój interfejs graficzny który pokazałem w poprzednich postach poszedł do kosza. Teraz mam szkielet gui rysowany jest w canvas, a komunikacja odbywa się przez websocket, co jest dużo szybsze.
  3. Many people are waiting for it, but the creators remain stubbornly silent.
  4. Pewnie to wiecie ale nie zaszkodzi napisać. Laptop odpięty od zasilania, czyli działający na baterii ma dużo gorszą wydajność. Do gier podpinamy ładowarkę.
  5. Czyli nie jest połączone, wielka szkoda.
  6. Czyli jest połączone? Sugerowałem się listą wbudowanych scenariuszy gdzie nie widziałem takiego połączenia 🙂
  7. Czy ja dobrze widzę? W trybie jednoosobowym mapa nie jest połączona w całość? Multiplayer rozumiem, ale singleplayer? Czemu?
  8. Nie znam się więc się wypowiem. Myślę że zrobienie od podstaw lokomotywy jest dużo trudniejsze, niż scenerii na której układamy posiadane już zasoby (poza unikalnymi dworcami).
  9. Przecież napisałem o wysokości kamery na poziomie oczu, a nie o perspektywie maszynisty. To znacząca różnica. Może się nadawać do cofania, ale tylko tylna. Przednia nie nadaje się do niczego. Poniżej kamera do sprzęgania prezentująca sprzęg, jako propozycja. Również odwrócona 2:
  10. Obecnie kamera ta do niczego się nie nadaje. Lubię jeździć pojazdami z kamerą przednią, ale muszę to robić przez obracanie i ustawianie kamery nr 2. Propozycja zmiany wysokości na poziom oczu maszynisty. Poniżej przykłady z kibla: Kamera 6 - Kamera 2 odwrócona
  11. Jak w tytule. Jeden skład poruszający się na przykład pomiędzy Katowicami a Myszkowem. Powiedzmy tylko 2 razy na dobę, żeby był rodzynkiem i rzadkim widokiem.
  12. Niestety poza hakowaniem pamięci i skanowania schowka systemowego nic nie mamy. Należy uzbroić się w cierpliwość.
  13. Towar za sam przejazd przez stacje mógłby otrzymywać punkty. Wyrównałoby to trochę punktację.
  14. Wybaczcie że post pod postem. Zdecydowałem się jednak umieścić tarcze na prawym ekranie zamiast opisów tekstowych. Opisy tekstowe brzydko wyglądają. Pozostaje teraz umieścić kontrolki, które są niezbędne podczas jazdy - np. przecież nie potrzebuję do jazdy kontrolki, która pokazuje czy akurat sprężarka pracuje. Jak będzie API i dorwę kiedyś ekrany 4:3 to włożę wszystko co się da. Teraz model uproszczony.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy