-
Posts
112 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
Other groups
JarkPomsky last won the day on March 25
JarkPomsky had the most liked content!
Reputation
162 Excellent-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Wybaczcie że post pod postem. Zdecydowałem się jednak umieścić tarcze na prawym ekranie zamiast opisów tekstowych. Opisy tekstowe brzydko wyglądają. Pozostaje teraz umieścić kontrolki, które są niezbędne podczas jazdy - np. przecież nie potrzebuję do jazdy kontrolki, która pokazuje czy akurat sprężarka pracuje. Jak będzie API i dorwę kiedyś ekrany 4:3 to włożę wszystko co się da. Teraz model uproszczony. -
ET22 cargo unit
JarkPomsky replied to Fightdrug's topic in Suggestions for improvements [Multiplayer]
-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Pierwsze uruchomienie ekranów: Ekrany podpięte z thinPC z ubuntu, ale tak słabym że z wielkim trudem aktualizuje słupki (jak mocny może być komputer który kosztuje 100zł? hah) 😄 to bardziej test czy się dobrze wyświetla, niż docelowe rozwiązanie. I wyświetla się dobrze. Oczywiście zostają problemy z "klikaczem", które zaznaczyłem w postach powyżej. Około sekundowe (a z tym pc nawet 30sekundowe) opóźnienia. Następna sprawa to to, że w Vehicle I/O nie ma statusu czuwaka!! Niby jest, "ttd_bcu_out_sygnalca": 0, "ttd_bcu_out_sygnalshp": 0, ale czy SHP albo CA świeci czy nie, to obie wartość są zawsze = 0. Nie mam kompletnie pomysłu na prawy ekran, jak to poukładać. A co do API - Jeżeli inni nie mają odwagi, zróbmy to my – WIRTUALNI MIKOLE! ZBIERZMY GRUPĘ 300 WIRTUALNYCH MIKOLI. RUSZAMY POKOJOWO W STRONE SIEDZIBY SIMRAIL. W ŚRODKU TŁUMU PROGRAMIŚCI Z LAPTOPAMI, Z PODSTAWIONĄ PAMIĘCIĄ USB, ŻEBY WGRYWAĆ KOD API DO GRY. NIECH NA ZEWNĄTRZ CZEKAJĄ BARDZO DUŻO MIKOLI I ODWRACA UWAGĘ OCHRONY. POKOJOWO WCHODZIMY DO SIEDZIBY SIMRAIL. IDZIEMY I NIE ZATRZYMUJEMY SIĘ. OTACZAMY SERWEROWNIĘ. PROGRAMIŚCI ODPINAJĄ SYSTEMY OCHRONY, WGRYWAJĄ API . WYCHODZIMY I POKOJOWO KIERUJEMY SIĘ DO WYJŚCIA. RESZTA MIKOLI OSŁANIA, SYMULUJĄC RUCH KOLEJOWY W CZASIE RZECZYWISTYM, BLOKUJĄC DOSTĘP ADMINÓW DO SERWERÓW I ODCIĄGA UWAGĘ OCHRONY. SŁUCHAJCIE NIE MA INNEGO WYJŚCIA Z TEJ KRYZYSOWEJ SYTUACJI! -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Przygotowałem GUI dla lewego ekranu dragona. Niestety mam ekrany 16:9 a oryginalne są 4:3, dlatego mogę upchać dużo mniej informacji. Prawy zrobie tak, że nie będzie tam tarcz prędkości i siły pociągowej - je zastąpię wskazaniami tekstowymi. Dzięki za uświadomienie że ikony z gry można dorwać w katalogu, bo już chciałem je rysować 😄 -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
@olo101Sam drukowałeś czy korzystałeś z usług jakiejś firmy? -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Ja nic nie widzę, gdzie? 🙂 -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Nie można, trzeba samemu to zrobić (albo z AI) 😄 Wiem jak budować GUI, wcześniej dawałem filmik z tabletu który pokazuje prąd silników Ja też będę robił taki pulpit, z dwoma ekranami dotykowymi 7 cali. No i w końcu nie mamy API więc nikomu się nie śpieszy 🙂 Twoje dźwignie działają jak przyciski na klawiaturze rozumiem mają 3 pozycje. Ja szukam takich które mają 5 pozycji, byłoby to jak na obrazku niżej, dzięki temu można by łatwo sterować też starszymi lokomotywami. Dźwignia powracająca do "n", nie blokująca się. Ma ktoś namiar na takie? -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Jest kilka problemów z tym sposobem które wychwyciłem, które dyskwalifikują ten sposób dla mnie. Po 1. samo wyświetlanie Vehicle I/o zabiera na moim złomie jakieś 5-7 FPS przy lokomotywie Dragon. A celuje w 40FPS, więc to duża wartość. Po 2. Wartości w moim GUI pojawiają się około 0,5 -1 sekundy po tych widzianych w grze, nawet zmniejszając czas klikania i odczytu na 50ms. Hakowanie pamięci jednak działa dużo lepiej, ale wymaga dużo pracy. Udostępniam kod dla chcących i lubiących się bawić: Main https://pastecode.io/s/btos4qdq ClientServer https://pastecode.io/s/v3yq1adv Odpuszczam 😄 czekam na API i już nic nie kombinuje 😄 -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Mam dobre wieści. Wpadłem na genialny pomysł. Znalazłem sposób na pobieranie danych od wszystkich lokomotyw, niezależnie od update gry i bez potrzeby hakowania pamięci. Sposób jest tak absurdalny że aż głupi 🙂 Sposób polega na klikaniu w przycisk "Copy to Clipboard" pod F8 > Vehicle I/O. Okno można przesunąć poza widoczny ekran gry, patrz niżej prawy dolny róg. Reszta jak w instrukcji programu. Jedyny minus, nie można używać myszki, ale jak potrzeba to można jednym klawiszem wyłączyć i włączyć. Klikacz w żadnym stopniu nie przeszkadza w grze 🙂 Załączam program. StatusLokomotyw.zip -
JarkPomsky started following SimRail Controller hardware we've built.
-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Poddaje się, spędziłem przy tym kilka godzin i nic. Jakby ktoś chciałby spróbować: Zresztą wyczytałem że to może i tak działać tylko na kilka aktualizacji, póki kod znacząco się nie zmieni. -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Rozumiem że wszystko się zepsuło? 🙂 Nowy sposób nie opierał się na przesunięciach, tylko na wzorcach bajtowych. Nie udało mi się wyciągnąć prawidłowych wartości. 😞 Funkcja co prawda znajdywała wzorzec bajtowy w pamięci, ale pobrana wartość była kompletnie inna. Potem pomysł porzuciłem, ale pobawię się jeszcze tym później, ale w innej tj. jakiejś prostszej aplikacji, żeby zrozumieć co mogę zrobić. -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Zaraz przyjdzie update i wszystko Ci zepsuje 😄 -
Moim zdaniem to są detale, które w żadnym stopniu nie wpływają na rozgrywkę. Jestem zwolennikiem mieszania realizmu z fikcją jeśli jest ona korzystna dla rozgrywki - przykład - APO albo dodanie do gry powiedźmy nowego Gryffina 200, którego przecież nie było w 2018 roku.
- 1757 replies
-
- 10
-
-
-
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Koniecznie pobierz ten scenariusz. Można jeździć w kółko i wszystko testować: -
Kontrolery gier
JarkPomsky replied to Piotrek Blaszczak's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Jak wyskakuje 1 to pauzuj grę przy włączonym f8 i wtedy skanuj.