Jump to content

Tact1c4l

Member
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail

Reputation

5 Neutral
  1. Tak, tylko co z tego, skoro EIP nie mogą nawet teoretycznie wyrobić się na czas i ciągle jeżdżą opóźnione? Czyli i tak jest cały RJ przez to rozbity i wszystkie pociągi są opóźniane. Ta korekta RJ dla EIP by przynajmniej spowodowała, że chociaż EIP będą jeździć jako tako planowo. Uważam, iż warto przynajmniej spróbować i że w wyniku tej korekty doszłoby do poprawy punktualności wszystkich pociągów. W dodatku - zawsze przecież można wrócić do starego 🙂
  2. Odwrotny RJ (na przykładzie EIP 1405): W.Wschodnia (8:16) - W.Centralna; ph (8:22-25) - W.Zachodnia; ph (8:30-32) - Wwa Włochy (8:36) - Józefinów (8:39) - Pruszków (8:42) - Grodzisk M. (8:48) - Korytów (8:54) - Szeligi (8:58) - Biała Rawska (9:04) - Strzałki (9:10) - Idzikowice (9:20) - Opoczno Płd.; ph (9:27-28) - Pilichowice (9:36) - Olszamowice (9:44) - Włoszczowa Płn.; ph (9:52-53) - Knapówka (9:58) - Psary (10:01) - Góra Włodowska (10:13) - Zawiercie (10:21) - Łazy Ła (10:24) - Łazy (10:26) - Łazy Łc (10:28) - DG Z. DZA (10:33) - DG Ząbkowice (10:34) - D.Górnicza (10:38) - Będzin (10:41) - Sosnowiec Gł.; ph (10:45-47) - S. Gł. R52 (10:49) - K.Zawodzie (10:53) - Katowice; ph (10:57-11:02)
  3. Spróbuję zaproponować realistyczny RJ dla np. EIP4504 (czyli tym samym i dla wszystkich następnych EIP). Katowice (9:41) - K.Zawodzie (9:44) - S.Gł. R52 (9:48) - Sosnowiec Gł.; ph (9:50-51) - Będzin (9:55) - D.Górnicza (10:00) - DG Ząbkowice (10:05) - DG Z. DZA (10:06) - Łazy Łc (10:10) - Łazy (10:12) - Łazy Ła (10:14) - Zawiercie; ph (10:17-18) - Góra Włodowska (10:27) - Psary (10:35) - Knapówka (10:39) - Włoszczowa Płn.; ph (10:44-45) - Olszamowice (11:00) - Pilichowice (11:07) - Opoczno Płd. (11:15) - Idzikowice (11:21) - Strzałki (11:31) - Biała Rawska (11:37) - Szeligi (11:42) - Korytów (11:47) - Grodzisk Mazowiecki (11:54) - Pruszków (12:02) - Józefinów (12:05) - Wwa Włochy (12:08) - W.Zachodnia; ph(12:13-15) - W.; ph (12:20-22) - W.Wschodnia; ph (12:28-33) Oto przedstawiam realistyczny RJ dla EIP z postojem w Sosnowcu, Zawierciu i Włoszczowej. Rozkład zrobiony tak, by można był nadrabiać opóźnienie, a jazda była przyjemna. 🙂 Poproszę o zważenie wprowadzenia tego RJ dla EIP 🙂
  4. Czy będą wreszcze naprawione RJ dla EIP i innych pociągów między Katowicami i Warszawą? O problemie już pisałem przed rokiem i nic się nie zmieniło. EIP nie można się wyrobić na czas nawet teoretycznie… EIP jeżdżą opóźnione i tym samym opóźniają inne pociągi.
  5. Popieram, czasy przejazdów są bardzo napięte, a u niektórych pociągow nawet zupełnie nierealistyczne.
  6. Witam, uważam, że aktualny RJ dla EIP z Wawy do Gliwic/Bielska jest zbyt ostry i nie da się wyrobić na czas. Nawet z najszybszą jazdą (rozjazdy od 0 km/h na 100%, agresywne hamowanie, jazda 3 km/h ponad limit) nie ma szans się wyrobić na czas. Najwięcej problematycznym jest odcinek z Zawiercia do Katowic. Przykłady: Łazy Łc - Ząbkowice DZA - 8,4km, 4 minuty, vmax 120 km/h - nie da się nawet teoretycznie wyrobić na czas. DG Ząbkowice - DG - 7,2km, 3 minuty, vmax 100/110 km/h - nie da się nawet teoretycznie wyrobić na czas. Sosnowiec Gł. pzs. - K.Zawodzie - 5 km, 2 minuty, vmax 90 km/h - nie ma szans się wyrobić na czas. K.Zawodzie - Katowice - 2,7km, 2 minuty, vmax 70/40 km/h. Proponuję wydłużenie czasu jazdy o nawet 10 minuty, by istniała możliwość nadrabiania opóźnienia. Myślę, że każdy, kto jechał, potwierdzi, że nie ma szans, by się do Katowic wyrobić na czas. Zeszły RJ był wg mnie dużo bardziej realistyczny i dało się w tym odcinku (czyli Katowice - Zawiercie) bardzo dobrze jechać, nawet spokojną jazdą. Dziękuję za przeczytanie, rozważenie wszystkich możliwości i życzę miłego dnia 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy