Jump to content

Ten_Łon

Member
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

0 Neutral
  1. W zasadzie żaden problem. Świecący pwl nie pozwoli na ustawienie ponownego przebiegu. Trzeba puścić skład na SZ, a jak skład wjedzie na odcinek nacisnąć Po (zapali się na czerwono szczelina). Po wjeździe pociągu na południowy zostaje zwolniona blokada i wszystko wraca do normalności (przynajmniej powinno). Natomiast żeby puścić skład na SZ przed podaniem samego sygnału należy wcisnąć dKo po stronie wjazdu. Wówczas będzie można normalnie zwolnić blok Ko
  2. Składam propozycję bardziej realnego odwzorowania semaforów w paneli informacji o trasie, czyli rozbudowanie o drugie światło jeżeli jest takie wyświetlane czy belkę. i oczywiście o uwzględnienie (malowaniem )czy jest to semafor półsamoczynny czy inny. Dokładam powiedzmy że "wizualizacje" jak bym to widział (na szybko ogarnięte w paintcie). Oczywiście można również dołożyć info o prędkości dla następnego sygnalizatora (górnego światła). Uważam, że takie usprawnienie może pomóc, zwłaszcza dla ludzi mniej obeznanych z tematami wskazań przepisów kolejowych i może też pomóc ich nauce, a dla ludzi bardziej z tematem obeznanych czasami te wskazania potrafią być mylące.
  3. Na wskaźniku W-28 widnieje "R5" a automat przełącza radio na R4. To samo jest w trybie manualnym. System daje karę za R5.
  4. Witam. Proponuję rozważenie dodania kilku usprawnień: Przełączania klawiszem (np TAB) pomiędzy ekranami komputerów, lub pomiędzy pulpitem a ekranem z rozkładem w trybie sterowania ruchem. Informacji podczas wyboru składu o tym w którą stronę będzie się poruszał (relacja) Informacji o własnym pingu podczas kontroli klawiszem TAB wszystkich użytkowników na serwerze. Z góry dziękuję. Jeżeli zachodzi konieczność, aby te propozycje rozbić na osobne posty to proszę o informację. Wówczas to uczynię. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy