-
Posts
13 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Early Access
Reputation
18 GoodAbout KiraOtonawa
- Currently Viewing Topic: Tryb Konduktora
Recent Profile Visitors
2663 profile views
-
KiraOtonawa started following Błąd restartu samouczka ET22 , Tłok na PL-3 , Gdzie się kończy współpraca graczy? and 6 others
-
Jacy moderatorzy? Od kiedy gram i zgłaszam przejawy griefingu to ani razu nie widziałem aby ktokolwiek zareagował na to co się dzieje
-
Gdzie się kończy współpraca graczy?
KiraOtonawa replied to Prądzik's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Dodam coś od siebie, gdyż jako osoba, która siedzi cały czas jako dyżurny na różnych nastawniach, widzę wiele rzeczy: 1. Do tego, że jest "czasami" brak komunikacji między nastawniami, przede wszystkim skłania lenistwo bądź zwykła złośliwość graczy. Ludzie bardzo często albo mają niechęć do komunikacji z innymi graczami (spośród tych co właśnie tzw. griefują), albo po prostu nie chce się im w żaden sposób komunikować, bo uważają się za "panów" i mogą robić co chcą. Konkluzja: powinien być system który "wymusza" komunikację przez czat, bądź głosowo podobny do komunikacji z AI. Taki który wyrzuci z rozgrywki za brak komunikacji z nastawniami ale też i z maszynistami. 2. Powinien być pewien podstawowy system, który by "nadzorował" (w pewien sposób), czy dyżurny danej nastawni puszcza pociągi w danej kolejności pod względem priorytetu. Wiem, że to może być nieosiągalne, ale mimo wszystko brak jakiegoś nadzoru ułatwia rozgrywkę tym co źle życzą (patrz punkt 1). 3. Spotyka się na polskich serwerach też osoby zagraniczne, które siedzą na dyżurkach i to kolejny problem względem kontaktu z graczami. Nie wszyscy mają znajomość języka angielskiego. Skoro to polski serwer ustawiony na komunikację w języku polskim, to powinno się to utrzymać. 4. Kolejną sprawą jest brak reakcji systemu na zgłoszenia graczy na dyżurnych, którzy działają przeciw zwykłej rozgrywce i dobrej zabawie wszystkich graczy SimRail. Dam przykład z autopsji. Siedziałem na dyżurce w Kozłowie i na Miechów wszedł delikwent który za nic miał priorytety. Zgłosiłem go, podobnie jak inni gracze, którzy mieli utrudnioną rozgrywkę i przez półtorej godziny jak tam siedziałem to nikt nawet nie zareagował z moderacji. Nie został wyrzucony, nie otrzymał bana, nawet nie było ostrzeżenia. Jest mi przykro, że jest tu samowolka jak w wrestlingu. Mam nadzieję, że są ludzie, którzy odniosą się do tego co opisałem. Pozdrawiam Kira Otonawa -
Dziwne zachowanie AI
KiraOtonawa replied to KiraOtonawa's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
to prawda. dlatego takie rzeczy też zgłaszam. może coś się ruszy -
Dziwne zachowanie AI
KiraOtonawa replied to KiraOtonawa's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
moim błędem był brak dodania zrzutu ekranu dla rozkładu jazdy. na tamten moment pomiędzy tym towarowym 132053 a następnym było niemal 21 minut różnicy więc na dobrą sprawę zdążyłoby się wyprawić wszystkie pociągi bez opóźnień. zwłaszcza że EIJ przecież na tym odcinku szybko by się przeprawił do starzyn. pozdrawiam -
Mój błąd i moje pytanie do twórców Simrail jest następujące. Dlaczego wasze AI uważa, że pociąg towarowy ma wyższy priorytet niż EIJ gdy chciałem puścić go po torze niewłaściwym by ratować sytuację na nastawni w Kozłowie? Jak dla mnie jest to nielogiczne, zwłaszcza że była możliwość puszczenia 3112 po torze lewym by nie blokować ruchu pociągów o najwyższym priorytecie
-
W scenariuszu Katowice-Kraków pojawia się błąd przy lokomotywie EP07. Po ponownym uruchomieniu scenariusza lokomotywa nie reaguje na podniesienie pantografu po standardowej procedurze załączenia baterii, aktywacji kabiny i zbiciu czuwaka. Aby poprawnie to działało należy całkowicie zamknąć aplikację "Simrail" i włączyć ją na nowo co sprawia, że jest to uciążliwe. Proszę o naprawienie tego błędu, bo nie nastawia to pozytywnie po deklaracjach przy najnowszym update`cie, że naprawiono kolejne błędy scenariuszy. Pozdrawiam SimRail_log_2025-04-30_21-03-21.txt
-
wiadomo że nie jest to proste. możliwości, zalet i wad jest wiele w związku z prowadzeniem dyżurki, lecz mimo wszystko prócz satysfakcji z udanego rozładowania "korku" pociągów brak tu np wyzwania czy też możliwości obserwacji przez poziomy własnego progresu czasami męczy bądź nudzi. dlatego właśnie wyszedłem z tą propozycją i miło patrzeć że są osoby zaangażowane by pomóc z tym tematem. Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie i liczę że temat rozwinie się na tyle by został zauważony przez twórców
-
Moja propozycja jest następująca. Dodać możliwość zdobywania doświadczenia i poziomów jako dyżurny ruchu lub posiadanie osobnego wskaźnika poziomu dla dyżurnych by można było też coś "zyskiwać" grając na tej roli. Jak na razie tylko maszyniści mają możliwość zdobywania poziomów, co trochę bywa niesprawiedliwe, zwłaszcza gdy są osoby (tak jak ja), które wolą siedzieć na dyżurkach. Pozdrawiam
- 10 replies
-
- 13
-
-
Jako nowy gracz "wkręcony" przez kolegę @PKPziom, chciałem rozegrać samouczek i po nieudanej sytuacji restartowałem z poziomu samej rozgrywki (ESC->Restart scenariusza), po czym przyklejone do ekranu zostały teksty z poprzedniego rozegranego samouczka i nie zrestartowały się komendy głosowe narratora. Zrobiła się z tego gra w ciemno bo musiałbym sobie po jednej rozgrywce przypominać jak w całości "odpalić" lokomotywę. Pozdrawiam