To nie do końca tak. Skoro wiesz co to są branche, to powinieneś to zrozumieć. Jeśli oni zaorali pół kodu, zrefaktorowali i pozmieniali koncepcje na developie, to nic to wszystko nie da, bo ta sama poprawka będzie musiała mieć zupełnie inny kod do nowej i do starej wersji. A nawet jeśli nie zupełnie inny, to trochę inny - i to wystarcza, bo po pierwsze zabierze to dużo więcej czasu (zrobienie tego 2 razy), a po drugie trzeba testować obie wersje, a w szczególności tę starą właśnie, bo to dostaną ludzie - starą, która za chwile i tak pójdzie do śmieci bo w nowej już wszystko jest kompletnie inaczej i dużo lepiej zrobione. Oczywiście nie wszystko będzie aż tak zaorane i nie wszystkie poprawki będą problematyczne, ale jak zmieniasz jakieś symulacyjne rzeczy to może być naprawdę bardzo duży problem. Dlatego ja bym się akurat nie czepiał tego.
A ja jednak bym się przyczepił, bo o ile jest absolutnie zrozumiałe, że nie będą polerować brancha sprzed pół roku w nieskończoność, zwłaszcza w trakcie EA, tak niewypuszczenie przez cały ten czas chociażby tak drobnej, a zarazem tak istotnie wpływającej na rozgrywkę poprawki jak ustawienie właściwego trybu pracy hamulców w środkowych wózkach ED250 może świadczyć jedynie o tym, że albo ktoś olał temat, albo coś w projekcie jest wyjątkowo dysfunkcjonalne, bo w takiej sytuacji tłumaczyć się "zaoraniem połowy kodu" może solo-indyk który trzyma opublikowaną wersje gry w "Nowy folder - kopia (8)" a z CD to najwyżej słuchał muzyki, a nie poważna firma 😉