Jump to content

dudi

Member
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access Playtests

Reputation

21 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A ja bym chciał tryb typa, który na centralnej wsiada i browary paxom sprzedaje 😄
  2. Może dla Ciebie to dobrze, ale dla wydawcy/producenta źle - pamiętaj, że SimRail to biznes, a nie open source tworzony w ramach popołudniowych nudów. Jak ktoś będzie chciał trolować to i tak będzie, ale jak ktoś bedzie się chciał nauczyć to będzie to mógł robić niezależnie od innych osób. Nie wyobrażam sobie, żeby ekipa SimRail miała ogarniać jakieś szkolenia (tym bardziej przez jakiekolwiek komunikatory). Targetem symulatora są gracze nie tylko z Polski, czy Europy, ale z całego świata - jak niby to ogarnąć? Taki gracz będzie siedział po nocach, żeby ktoś z Polski w swoich godzinach pracy go wyszkolił, czy to ekipa instruktorów/egzaminatorów ma siedzieć po nocach? Takie rzeczy powinny być zawarte w samej grze - w mojej opinii najlepszym wyjściem są dyżurki w singlu wraz z poradnikami co, jak i opisem dlaczego ma w danej chwili kliknąć - tak jak to ma miejsce w poradnikach dla maszynistów. Twoim zdaniem nie, ale moim tak - można ograć dyżurkę przed wejściem na multi, - można usiąść na dyżurce, na którą się chce, a nie na tą, która jest aktualnie wolna, - oraz z powodów, o których pisałem wyżej.
  3. Robienie szkoleń, egzaminów itp przez producenta/wydawcę symulatora to taki trochę strzał w stopę. Po wprowadzeniu czegoś takiego na serwerach publicznych rozniesie się fama, że niby możesz być dyżurnym, ale musisz zaliczyć szkolenie/odbyć egzamin, co zniechęci potencjalnych nabywców. Takie rozwiązania można sobie wprowadzać na własnych (prywatnych) serwerach, o ile kiedyś dostaniemy możliwość uruchamiania takowych. Jedyne, w czym widzę sens to dyżurka w singlu i "wirtualne" szkolenie z omówieniem konkretnych przypadków. Takie rozwiązanie pozwoliłoby udostępnić graczowi w trybie multi tylko te dyżurki, które "przerobił" w singlu.
  4. Dwa patche później, a podróże w czasie nadal są możliwe.
  5. Jeśli w formularzu zdefiniowanych wiadomości zmienimy godzinę to z ta sama godzina jest podana jako czas wysłania wiadomości.
  6. Nie można podać przebiegu pociągowego spod semafora H4 do A
  7. Być może w którymś z updatów to zostało poprawione. Sprawdzę to jeszcze u siebie wieczorem.
  8. @PeVoo myślisz, że to może tak wyglądać?
  9. Wydaje mi się, że (jeśli jest taka możliwość) to dla dyżurnych odległość rysowania w osi tracków powinna być zwiększona. Tutaj nie ma dynamiki i zmiany scenerii za oknem - można poszaleć.
  10. Usterki można zawsze uzgodnić z sąsiadującym posterunkiem - umawiamy się, że tor 1 jest wyłączony z ruchu z powodu X i wszystko prowadzimy torem nr.2 Wymaga to dwóch ogarniętych dyżurnych na tych posterunkach. Takie "regulaminowe" prowadzenie ruchu szybko się znudzi zarówno maszynistą jak i dyżurnym. Jeśli bym miał obok siebie "ogarniętego" dyżurnego, to można by coś zawsze pokminić. I tutaj na publicznych serwerach przydała by się jakaś informacja o doświadczeniu dyżurnego.
  11. Laptop AMD Ryzen 7 4800H 32GB RAM GTX 1650 Gra w trybie okienkowym 99.9% mojej gry to dyżurowanie - nie narzekam na wydajność - nie wiem ile fps, ale jest ok.
  12. Wystarczy z dyżurki w Łazach spojrzeć w prawo - normalnie Pustynię Błędowską widać w oddali.... Przydało by się tam "rysować" trochę dalej 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy