Jump to content

Uregulowanie eventów i zamknięć torów


Recommended Posts

Aktualnie na pl1 mamy to zabronione i jest ciut nudno, za to na najpopularniejszym pl2 i reszcie jest w tej kwestii jakieś kuriozum. Co wchodzę na dyżurkę to rozdzwaniają się telefony z pytaniami o zamknięcie toru. Gdybym na wszystko sie zgadzał to nieraz byłby ruch jednotorowy z Katowic do Zawiercia ciągiem xD. Taka sytuacja jest absurdalna, mechanicy stoją po godzinę pod semaforami, a (nie wiem jak u innych dyżurnych) ja na przykład nie mam dobrej zabawy ze świadomością że intencjonalnie powoduję tak duże opóźnienia. 

 

Dlatego proponuję uregulowanie to, ja osobiście widziałbym to tak:

Devsi tworzą system wprowadzania eventów do gry (na zwykłe serwery, powiedzmy że na jedynce byłoby to wyłączone), takich jak zamknięcie toru, awaria semafora, awaria rozjazdu, w przyszłości można to spiąć z systemem podawania rozkazów pisemnych o ile zostaną wprowadzone in-game. Czas eventu byłby też realistyczny (albo przynajmniej realistyczniejszy), awaria semafora znikłaby po godzinie a tor mógłby być zamknięty np. przez tydzień. Część eventów mogłaby być zaplanowana z wyprzedzeniem (dłuższe zamknięcie toru na czas prac), część wprowadzana na bieżąco bez ostrzeżenia (awaria semafora, chwilowe zamknięcie toru). Dajemy oczywiście odpowiednie komunikaty przy wejściu na serwer tak aby każdy wiedział na co się pisze. Można by również automatycznie, tymczasowo podbić wymaganą ilość godzin na DR aby wejść na stację z eventem. Takie eventy mogliby wprowadzać twórcy, lub co bardziej sugeruję, kilku(nastu) wybranych ze społeczności game masterów, którzy wiedzieliby co robią i tworzyli eventy realistyczne, które dadzą wyzwanie i urozmaicenie dyżurnym nie tworząc absurdalnych opóźnień. Choć się nie znam to wydaje mi się ze dobrze napisany system pozwoli to wprowadzać z poziomu UI przeznaczonego dla takiego game mastera 

 

Oczywiście przy takim systemie zamykanie torów przez samych dyżurnych byłoby zabronione

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się. Wg. mnie oprócz usterek infrastruktury, powinno też dać się wprowadzać jakieś usterki taboru, a nawet problemy z pasażerem czy towarem. W przypadku mniejszych usterek taboru byłaby możliwa jazda zdefektowanym, co stanowiłoby ciekawe wyzwanie. Ewentualnie takowy ktoś by musiał ściągać z linii. Ciekawa mogłyby być jazda objazdem itp. Za udział w takowych powinna być oddzielna punktacja.

Jednak to pewnie odległa przyszłość, skoro kolejka prac długa, a w niej próżno tego szukać.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 78 / 85
          • Percentage filling 92%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 11 / 86
          • Percentage filling 13%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 6 / 83
          • Percentage filling 7%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 7 / 78
          • Percentage filling 9%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 28 / 79
          • Percentage filling 35%
          • Most players 80
      • EN2
      • en2
      • 0 / 42
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 82
          • Percentage filling 2%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 52 / 77
          • Percentage filling 68%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 76
          • Percentage filling 0%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 1 / 72
          • Percentage filling 1%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 7 / 80
          • Percentage filling 9%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 3 / 76
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 58
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 9 / 79
          • Percentage filling 11%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 3 / 77
          • Percentage filling 4%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 24 / 27
          • Percentage filling 89%
          • Most players 27
      • PL3
      • pl3
      • 4 / 27
          • Percentage filling 15%
          • Most players 27
      • PL4
      • pl4
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 27
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 14 / 27
          • Percentage filling 52%
          • Most players 27
      • EN2
      • en2
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 24 / 27
          • Percentage filling 89%
          • Most players 27
      • DE3
      • de3
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • DE4
      • de4
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 16 / 27
          • Percentage filling 59%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 303 / 1535 Total players
    • 20% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy